Lemonia Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Gutten vår er 22 mnd og bruker fremdeles ikke pute, så det varierer nok veldig.
Simply Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Eldste var 2,5 år og han fikk pute da han flyttet over til stor seng. Minsta er 2 år og 2 mnd. men får ikke pute før hun flytter ut av sprinkelsenga. Synes det blir så klamt når de ligger i sprinkelseng, det blir så tett. Prøvde med eldste før han flyttet ut av sprinkelsengen men han våknet med klissvått hår hver dag.
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Tulla mi er 8 mnd og ligger alltid på tvers eller med føttene i hodeenden oppå dyna si. Alltid oppå dyna. Så jeg fant frem en liten pute til henne og da lå hun plutselig på plassen sin hver natt. Ville tydeligvis ha noe mykt å legge hodet sitt på.
Uro4 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2010 sillyfilly: det er det snuppa mi på 1 år 2 md gjør også... Så derfor lurte jeg litt på å prøve pute...Vi har en veldig flat en... Mener storesøster ikke fikk før hun flyttet ut av sprinkelsenga da hun var 1 år og 10 mnd...
Mai♥ April♥ Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jenta mi på snart 2,5 år bruker fortsatt ikke pute. Prøvde det da hun var ca 2 år fordi hun alltid ligger oppå dyna andre veien enn vi har lagt henne, men det endret ikke på det. Hun sov bare veldig urolig, tror hun syns den var i veien.
Kondis som en murstein Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Fra dag 1! Hadde svensk jordmor som anbefalte det. Ikke før nå senere jeg har forstått at det er ulik praksis i Norge og Sverige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå