Gå til innhold

Gjengen på IKM uke 40, har dere begynt å teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom mensen gitt. Nesten så jeg måtte juble litt, for jeg er invitert på tidenes fest neste helg. Får bare se det positive =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuerer til alle med spire

Har ikm torsdag, ingen tegn til mens ingen spotting, hvit utflod og ømme pupper skal kjøpe test i dag................

Skrevet

Testa litt tidlig, men: ER GRAVID!!! :-D Jippi!! <3

Skrevet

Ny test i dag. Kunne ikke vært mer negativ! Nå kjenner jeg magen murrer, så jeg tar en liten pause i prøvingen når tanta kommer (vet ikke når jeg har IKM).

Må til legen med en celleprøve og fikk beskjed om å vente med å bli gravid.

Skrevet

Er billigstrimlene til å stole på? Tok en test nå, 4 dager før ikm, å det dukket opp en lyserosa strek etter bare 30 sek. Skal teste på nytt i morgen.. uff.. kommer til å bli sååå skuffet hvis den blir negativ.

Skrevet

Jeg klarte ikke vente :) Drakk to glass med vann og testet igjen, med to forskjellige tester, begge ble positive. Strekene var veeeldig lyse, men de er der :) Det er jo sent på kveld åsså hadde jeg drukket mye. Gleder meg til å teste igjen i morgen tidlig :)

Skrevet

BIlligstrimlene er til å stole på ja, gratulerer! =)

Skrevet

Gratulerer so mykje til alle med positiv test! :) Berre å nyte tida framover ;)

Har vel ikkje IKM før lørdag - søndag - mandag, så er noken dagar igjen.. Kan ikkje sei at håpet er stort akkurat, kan ikkje kjenne noken tegn på graviditet, sjølv kor gjerne eg skulle ha gjort det :( Litt småkramper i magen / eggstokkane, men akkurat det brukar eg å ha, så...

åååh, vil så gjerne stå med ein positiv test i handa snart...! Lei av blendakvite testa :P

Lykke til med testing alle sammen! :)

Skrevet

Fikk mensen i går, så her ble det ittno' på denne runden ;-) Gratulerer til alle som har fått positivt test! Eneste jeg tenker på nå er om vi skal droppe neste runde. Litt kjedelig å ha burstad i juli da, men på den annen side så vet man jo aldri når man får det til å klaffe heller. Plutselig har man termin til neste jul! Er vel bare å kjøre på!

Skrevet

Klarte det igjen på første forsøk, og poden på 2,5 år skal bli storebror:-) Litt uvirkelig ennå, men jeg begynner jo å tro på det siden jeg måtte opp kvart over tre i natt for å tisse... Sender masse babystøv ut til dere andre som ikke har begynt å teste enda!!

Skrevet

Her kom også mensen i går , så da går vi igang med pp6. Fikk en voldsom reaksjon på TR denne gang, gråt lenge og syntes at hele verden var fryktelig urettferdig. Tror noe av det som tar litt motet fra meg er at jeg har så veldig lange og uregelmessige sykluser (50-90 dager), og kun to bekreftede eggløsninger dette året.

Men jeg gleder meg over de som har fått positive tester og ønsker dere all mulig lykke i svangerskapet. Og tar gjerne imot gode råd hva gjelder nedkorting av sykluslengden ;-)

Skrevet

Uff :-( Skjønner deg godt jeg! Hadde blitt sprø selv om jeg hadde sykluser som du har. Ikke rart du mister motet! Har du vært hos legen da? Kanskje de har noen lure triks i Ludo?

Har ingen gode råd, bare gode ønsker :-)

Skrevet

IKM i går,testet i dag og jaggu meg er jeg gravid:) juhuuu:)

Sender masse babystøv til alle sammen:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Å,så mange som er gravide altså!!! :-)

Så gøy!!

Jeg hadde ikm i går-tror jeg.. Ikke sett noe til TR enda så håper i det lengste... Har ikke igjen tester så får ikke testa før mandag -hvis ikke TR kommer innen den tid da...

Skrevet

Mensen kom i dag, så da er det over i 4 pp.

Skrevet

Oi oi oi kor mangen som har testa positivt! Gratulere til dere alle :-D Til dere som har fått tanta så ønska eg dere lykke til i neste pp.

Ikm i dag og negativ test :( Har bemerka meg en del symptom eg ikkje forbinde med mens men kan såklart være mens symptom bare at eg ikkje har hatt akkorat di symptoma før. Klamra meg fortsatt til et lite håp men har en del mensmurring så negativ test i dag gir meg ikkje di helt store forhåpningane. Men hadde en del mensmurring sist eg var gravid så en vet nå aldri helt sikkert før tanta evt komme - forhåpentligvis ikkje komme ;)

Skrevet

Då er TR i annmars, så det er berre å forsøke vidare...

Åååå, har så lyst til å vere den som kan skrive meg under "Gravid" på lista, vil rope ut til alle her inne at endeleg har ein liten spire bestemt seg for å klamre seg fast, og ikkje minst glede meg til å sitte med ein liten i armane....!!!

Får tenke at det blir vel min tur òg ein gong ;o)

Gratulere til alle med positiv test iallefall! :)

Anna79 - anbefalar Agnus Castus / Kyskhetstre / Vitex for å korte ned syklusen. Eg har hatt forlenga syklusa heile tida, ingen under 31 daga, og opp i 38. Forrige syklus var 38 daga, og denne vart 27... Kjempeglad for det då :) Lykke til!

Skrevet

Hei!

da testet jeg med vanlig cb på morgenurin i dag.. Ved første øyekast så den veldig negativ ut, men begynte å vende og vri på den for å forsøke å se en strek og da syntes jeg såklart at det var noe der.. Endte opp med at jeg demonterte hele greia og streken ble bittelitt mer synlig.. Hmmm.. mye man kan innbilde seg,men.. gubben er ikke hjemme så vi kan være to par øyne som ser heller :-(

Bestilt strimler og cb digital nå så får vi testa på nytt til uka-hvis ikke TR dukker opp før den tid!!

Ha en fin søndag og lykke til alle sammen!

Skrevet

KM i dag, hvis mensen fortsetter å utebli, kjøper jeg test på tirsdag:-)) Lykke til alle sammen:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...