Gå til innhold

Gjengen på IKM uke 40, har dere begynt å teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter spent i sofakroken og nærmer meg Ikm 10 oktober.. Blir jo så nysgjerrig på om dere andre har begynt å teste og selvfølgelig HVA resultatet er?:)) Testene mine kommer i posten enten idag eller imorgen og gjett om jeg kommer til å svi av noen:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) Har IKM i morgen, men testet i går og fikk positiv test:) Er fortsatt litt i sjokk, men gleder meg til å få ungeflokken her komplett:) Foreløpig termin er 17. juni. Lykke til med testing og håper å se deg og flere over på 1. termin veldig snart!

Skrevet

Har IKM på torsdag, og klarte ikke å holde meg lenger, så testet med Quick Response i morges... men den var negativ :( ble skikkelig skuffa, mener jo selvfølgelig ikke sikkert at det slår ut ennå.... så får bare krysse fingrene! Men synes jeg kjenner typiske "snart kommer mensen"-tegn, vondt i magen, uren hud, humørsvingninger... :( Lykke til og krysser fingrene for alle oss :)

Skrevet

Har IKM på torsdag, og testet i dag.

Den ble positiv, så tester på nytt i morgen, for tror liksom ikke på det enda! men sånn det ser ut nå, så er antatt menstermin 18 juni :D

Skrevet

Åååå GRATULERER til alle som får positiv test. Håper den lyser positiv til meg også, men jeg som deg MartineG, føler at TR er på vei, men det trodde jeg sist jeg var gravid også... Så tørr ikke håpe på noe.

For 2 dager siden ble jeg derimot helt støl i nederst i magen. Som om jeg hadde trent mage skikkelig. Å symptomjeger som jeg er, måtte det googles og det kunne være tegn på graviditet. hehehe.

Skrevet

Testet negativt og mensen kom som bestilt i går, så nå blir det vel IKM uke 44 :-)

Skrevet

Bedre lykke neste gang da:)) Kanskje joiner jeg deg;) Tror jeg kommer til å teste i morgen. Er da 4 dager til Ikm 10 oktober, men syklusen varierer litt mellom 28-30 dager, så kan ha Ikm allerede på Fredag. men klarer jo aldri i livet å vente til da:P

Skrevet

Ja, testet i dag ( på ettermiddag) og det var en lyseslyserosa strek der, men vil ta flere tester før jeg jubler :-) Lykke til alle sammen!!

Skrevet

når har du IKM mimix? :)) tror nok du kan juble. En strek er en strek ;) gratulerer:))

Skrevet

Jeg har ikm idag. Testet første gang på lørdag og fikk da en nesten usynlig, men dog rosa strek på billigstrimmel. Tok en CB digital igår og den lyste så fint GRAVID!! Lykke og skummelt på samme tid;)) Lykke til til alle testere denne uka, måtte det være mange rosa streker der ute!

Skrevet

Har IKM i morgen, ingen tegn til TR.. Litt ømme bryst, men har klart å la være å teste. Har kjøpt tre tester i dag da. Så tar første test i morgen tidlig, hvis ikke TR mot all formodning kommer i løpet av natten. Vi får se :)

Skrevet

Testet i går, negativt. Har ikke fått TR ennå, men vet heller ikke når IKM er etter pilleslutt!

Skrevet

Jeg fikk positiv test :D jippi :D

Skrevet

så spennende tråd dette ble :D Gratulerer så mye til alle med positiv test!!! Og krysser fingrene for at det blir fler! Jeg tør iallefall ikke teste mer før på torsdag- hvis ikke TR har ankommet da vel og merke... Men har drevet og googlet og googlet (har vært helt symtomgal *flau* og sett at mange har hatt negativ test 12 dpo... så da er det fortsatt håp håper jeg! )

Skrevet

Gratulerer SÅÅ masse til dere som har lyktes! =))

Selv tisser jeg kun frem kontrollstreker, selv om kroppen driver å narrer meg med allverdens tegn og symptomer. Men gir ikke opp før mensen dukker opp.

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt litt ymse syklus i det siste.. Men tror jeg kan ha ikm den 7de...

Har svidd av to tester allerede, i går og i dag...ikke tegn til noe..

Sparer siste testen til over helga tenkte jeg..hvis ikke ikm kommer da ;-) føler meg veldig gravid, men det gjorde jeg forrige pp også :-P

Gratulerer dere som har testa positivt!!!!

Slo meg forresten nå at jeg ikke testa positivt før 2-3 dager over ikm med vesle snuppa.. hmmmm

Skrevet

Er dpo 10 i dag, men regner med at IKM er på fredag. Så tester hvertfall 1 gang til, tenker torsdag morgen :-)

Skrevet

Får vel begynne med å gratulere alle dere som har testet positivt:-)

Var nok ikke like heldig her i gården nei. Ikm på torsdag, men fikk uventet besøk av tr idag:-( Så da får vi satse på julibaby.

Lykke til dere som ikke har testet positivt enda

Skrevet

Har egentlig IKM til loerdagen (men syklus har vaert litt ustabil). Fikk svaksvak strek paa billigstrimmel i dag. Tok en CB som var negativ. Faar proeve igjen i morgen!

Gratulerer til dere som har testet positiv og lykke til til resten=)

Skrevet

Tatt fire billigtester og en CB, positive alle sammen! Håper lille spire klamrer seg fast, så blir kanskje Bastian storebror i Juni?=)

Gratulerer til dere andre som har testet positivt, og lykke til til dere som skal teste i løpet av uken=)

Skrevet

IKM er den datoen du venter mensen, men som du håper ikke kommer, altså Ikke Kommende Mens :)

Skrevet

IDAG håper jeg at testene mine kommer poppende i postkassa! Til tider innbiller jeg meg at det stikker litt i puppene!!! Jeeeeij :P hehe

Men for å roe det hele ned så kommer vel TR istedet, og ødelegger morroa.

Skrevet

lykkelykke til :) krysser fingrene for babylykke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...