Gå til innhold

LAAAAANG latensfase...


Gjest

Anbefalte innlegg

hei..

lurte berre på om d e fleire som oppleve eller har opplevd d samme som mæ nu å gå me rier i fleire daga men minimum åpning?

 

rien begynnte på torsdagen 30.09.10, å æ blei sendt t sykehuset for å ligge på sykehotellet. Riene kom oftere å oftere og kraftigere men ingen åpning, så ble liggende der hele helga å natt til mandag 04.10.10 ble det værre enn det har vært på lang tid så trodde endelig at nå skjer det.

gikk opp på føden å jordmora sa at d var ca 1 cm åpning eller at hun fikk inn 1 finger, så måtte bare gå ned igjen på hotellet å slappe av å komme opp igjen senere på dagen.

 

gjorde d å da ble jeg plutselig sendt hjem. De sa at d kunne jo ta lang tid men og at d kunne ta kort tid, men de så ikke noen grunn til at jeg ble gående på sykehuset. Riene er kraftigere i dag. det som er dumt er at jeg ikkje får føde på den nærmeste fødestuen pga, høyden å BMI'en. så må helt til Tromsø. Så syns det var litt dumt at jeg ble sendt hjem for det er ca 3 timer kjøring til tromsø :/ så d er litt langt å kjøre for meg.

noen som har opplevd det samme og som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få fortgang i dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...