AnonymeAnine Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Er det noen som vet om man får noe tilbake om man sender smokkene sine til Kaptein Sabeltann (per post) eller om jeg må finne på noe selv?
AnonymeAnine Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2010 Er det ingen som har sendt smokker dit?
Simply Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Sønnen min sendte inn smokken sin for snart 2 år siden. Trodde ikke vi skulle få noe tilbake, men fikk etter kort tid et bilde av sabeltann og langemann foran smokkekistene. På baksiden hadde han skrevet: Kjære ...... Jeg lover på tro og ære at jeg skal passe på smokkeskatten din. Hilsen Kaptein Sabeltann Han ble så stolt : )
AnonymeAnine Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2010 Åh, akkurat det jeg håpet på
Berta_78 Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 For et markedsføringsgeni! Kan ikke annet enn å bli imponert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå