Gå til innhold

Kaptein Sabeltanns smokkarium


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man får noe tilbake om man sender smokkene sine til Kaptein Sabeltann (per post) eller om jeg må finne på noe selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har sendt smokker dit?

Skrevet

Sønnen min sendte inn smokken sin for snart 2 år siden. Trodde ikke vi skulle få noe tilbake, men fikk etter kort tid et bilde av sabeltann og langemann foran smokkekistene. På baksiden hadde han skrevet:

 

Kjære ......

 

Jeg lover på tro og ære at jeg skal passe på smokkeskatten din.

 

Hilsen

Kaptein Sabeltann

 

Han ble så stolt : )

Skrevet

Åh, akkurat det jeg håpet på:)

Skrevet

For et markedsføringsgeni! Kan ikke annet enn å bli imponert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...