Gå til innhold

Noen fra Oslo?


Old Mama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp Ullevål her. Termin 4, men gikk 6 dager over sist. Så legen sier jeg må regne med å gå over denne gangen også. Men får jo se når tiden er inne, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5.mars jeg og :) skal på ABC på Ullevål. Første gangs. Skal på UL om en uke, grugleder meg. Har fått veldig lite mage enda, så er litt bekymret. Var på UL i uke 12 og da så alt helt tipp topp ut, så det er vel bortimot null sjanse for at noe har gått galt siden da...men...man tenker nå på det likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs fra Oslo:-) Har fødeplass på Ahus og var på UL nå på mandag. Der var det ei lita jente som så sunn og frisk ut:-)

Var også på UL i uke 12 og selvom alt så bra ut der også er det vel ikke til å unngå at man blir litt spendt og småbekymret, før man igjen får bekreftet at alt ser bra ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 6,mars og skal på ABC for andre gangen.

Har ei lite mage, men husker at første gang viste ingenting før nesten 20 uker....alle er forskjellige to til tre, ikke bekymrer deg over magen :)

 

Skal også på UL neste uke, og gruer/gleder meg, vi mistet ifjor i uke 11 så jeg ta ingenting for gitt denne gangen. Men har hørt en sterk hjerte hos jordmor på mandag så har nå troen på at dette går bra.

 

Lykke til

Kanskje vi sees i mars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...