Gå til innhold

Morkake


mamman&prinsessene

Anbefalte innlegg

Vet dere hvor morkaken deres ligger? Min ligger fremme på magen min, under navlen, altså kjenner jeg veldig lite liv. Blir litt frustrert av dette. Det er mitt andre barn og har forventet å kjenne mye mer på dette tidspunktet. Jeg går til regelmessig UL så vet at alt er bra og jordmor sier at de ikke forventer at vi skal kjenne liv til daglig før i uke 24.

Kjenner dere mye liv dere som er i uke 20-21?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morkaka mi ligger også foran, men ikke så langt ned at den vil være i veien ved fødselen osv. jeg har kjent liv siden 18uker på vei ca, men samboer har ikke klart å kjenne noe utenpå enda. :S er 22 uker nå på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også foranliggende morkake. Har kjent etter "sommerfuglvinger" og "bobler som sprekker", men det første eg kjente var kraftige spark i uke 21. Da var de så kraftige at faren kunne kjenne de og! så det var kjekt :) Men eg skulle gjerne kjent meir liv!! Godt å høre at det er fleire som føler det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaka mi ligger og forran og demper for evt spark. Er 19+3 i dag og akkurat vært på UL for andre gang. Og alt er bra med den lille selv om jeg ikke kjenner noe særlig til ham. Har den siste uka såvidt begynt å kjenne disse boblene som sprekker:-D Håper det ikke går så lang tid før jeg kjenner mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo den liggende foran s den demper mye..kjente ikke prinsessa sparka før jeg var 18+5 uker..Nå så er jeg 23+3 og kjenner masse liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også foranliggende morkake, men har kjent masse liv fra uke 17 (er 23+2 nå). Jenta i magen er spinnvill, noe helt annet enn pøbelgutten som omtrent bare bevegde seg når han skiftet sovestilling. Hehe.

Kan jo godt hende at du har en bedagelig unge inni der også, som i tillegg er med på at du kjenner lite liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har morkaka framme og jeg kjente ikke liv før i uke 21... er nå i uke 23 og kjenner litt av og til. er ganske frustrerende egentlig, første gang jeg var gravid kjente jeg masse liv fra uke 16...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har morkaken halveis framme på venstre side.. Håper denne flytter seg etterhvert.. Skal på ny UL i uke 32 for å sjekke dette.

Kjenner nok mest liv på hø. side faktisk...;) Er i uke 22 nå.

Det jeg lurer på er om dere har noe ubehag angående morkaken?

Jeg har litt ekstra "vondt" på den siden, nesten som et "sting" til tider der hvor morkaken ligger foran....

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...