Gå til innhold

Pomp de lux tøy


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på party med Pomp de lux og lurer rett og slett på om noen har prøvd dette merket?

Er dere fornøyde med kvaliteten? Åssen er størrelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klærne er veldig fine syns jeg. Men jeg er skuffet over kvaliteten. Mange av de klærne vi har kjøpt går opp i sømmene. Størrelsene varierer litt, syns tunikane til jenter er ganske store. Så selv om jenta mi bruker str. 110 har jeg gjerne kjøpt 98/104 i de i stedet for 110/116. Bukser og stilongser er normale syns jeg.

Skrevet

Synes klærne så fine ut på nettet, men ble skuffet over kvaliteten da vi fikk dem hjem. Noe var bra, men annet så rett og slett ganske kjipt ut. Dårlig passform og noe av det syntetiske(min feil leste ikke skikkelig når jeg bestilte) var ordentlig 70-talls treningstøy å kjenne på. Alt i alt ble det med den ene bestillingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...