Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg skal smøre inn benkeplatene på kjøkkenet mitt med sånn olje (det er heltreplate) og jeg kjenner jeg er litt redd for de gassene som finnes i oljen. Er gravid i 25. uke, og vil ikke gjøre noe for å miste henne. Tror dere det skader?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Nei, jeg tror ikke det skader. Se på flasken, hvis det ikke står noe der, så går det nok fint.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg tror også det går fint. Lukt på olja, hvis det lukter sterkt ville jeg lufta godt under påføringa. Lukter det svakt er det nok ikke noe problem. Hvis du har dør til kjøkkenet, kan du jo ha den igjen og lufte mens olja tørker.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Okay. Står på flaska at den kan gi lungeskader... Har ikke dør til kjøkkenet, men om jeg setter opp et vindu, burde det vel gå bra?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Du kan jo eventuelt også bruke en maske når du smører det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå