Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Her er min for dagen. Elsk: At lillesnuppa sover lengre enn 10 minutter på dagtid Det er greys anatomy ikveld Hat: -kontroll på vei til barnehagen idag, ble stoppa, men ble bedt om å gå ut av bilen, for han politimannen hørte ikke hva jeg sa, fordi 3 åringen hadde tidenes verste trassanfall, og begynte å skrike dumme politimann da jeg måtte gå ut av bilen.. - barn i trassalderen - gjentar, barn i trassalderen..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk: Go-klem fra barna mine i morrest <3 Sjokoladen jeg spiser nå Hat: Exen min.... Edderkopper
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk : Rolig og fin start på morgenen med snuppa, ostesmørbrød og kos før skole. Spire i magen som er så aktiv og god. Samboer som ringte for å si han elsket meg og måtte jobbe pent med skolearbeid i dag. Hat; Superfølsom, redd for at datteren min ikke har det så bra, selv om jeg jo vet hun har det. Redd hun ikke skal like baby osv. Redd hun skal føle seg oversett.. Jeg er ikke så flink med dette skolearbeidet som jeg ønsker.. Sykmeldt pga kort livmorhals og kraftige kynnere. Hater å sitte i ro. Kjeder meg og savner kollegaer. En gylden anledning til skolearbeid da men skjer det?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk: At jeg snart skal hente gullungene på skolen og barnehagen At det er tirsdag (Tvkveld for meg) At jeg fikk inn litt ekstra penger på kontoen i dag. Hat: Min late x, som ikke gidder å gjøre noenting for ungene At jeg står uten bil i noen dager, 6 kilometer å levere ungene gående x 2 per dag... (Jaja, får jo trimmet ekstra) At jeg må hjelpe x-svigers med noe jeg mener jeg ikke har noe med, som de ser på som en selvfølge at jeg gjør. Mens sønnen deres slipper unna.. At jeg ikke får tørketrommelen til å fungere, så all klesvasken hoper seg opp
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Min dagens: Elsk: - At min 16måneder gamle sønn sov til klokka ni! NI! - At jeg ser på Judging Amy. - At rosenrot-kosttilskuddet faktisk funker og jeg har mer overskudd! Hat: - At ungen er syk og må være hjemme fra barnehagen og at jeg defor går glipp av to forelesninger og lesing på Blindern. - At jeg egentlig burde rydde og vaske endel, men at jeg ikke har tid.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk: At det er min tur til å sove lenge i morgen, og at jeg skal spille Sims heeele natta og kose meg! Hat: Tett i nesa. Så da blir det jo en liten elsk til, nemlig OTRIVIN!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 hihi arti det guttungen din sa elsk: at jeg er gravid med barn nr. 2 at jeg har en hærlig liten datter at det snart er jul, gleeede trondheim hat: oslo slemme mennesker krig og sånt.. kvalme
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 min dag: ELSK: -skulle begynne seint på jobb i dag, så mannen min leverte ungene i bhg, så jeg fikk sove en time ekstra -svigerfar har fiksa bilen vår -skal teste ny bil i ettermiddag -mannen min skal IKKE jobbe seint i dag -ungene sov i egne senger hele natta - det e CSI kveld på tv'n HAT: -har vert hos tannlege i dag -gikk på vekta i dagtidlig... blir nok 20 + i detta svangerskapet også, gitt -nevnte jeg tannlegen?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk: -At vi skal til moren min å få spaghetti(den hun lager er grusomt god). -At sønnen min er verdens nydeligste, i dag som alle andre dager -Føler fortsatt at alt er bra med spiren i magen -Julebrus! Hat: -Været, regn og kaldt. -At jeg har masse rare,ekle lukter i nesa mi. -At jeg har kasta opp sikkert 5 liter i dag!Blæh
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk: Mannen min og det fantastiske forholdet vi har:) Hat: Vet ikke hva jeg skal lage til middag i dag...
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk for dagen: 4 kg lammesteik som ligger i gryta med masse godt og braiserer seg i sine egne krafter. Hat: har litt vondt nederst i ryggen, men det går sikkert over snart.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Elsk : babyen min som smiler til meg hver gang ser på ham den fine, glade datteren min som sov til kl 8 i dag Hat: stesøsteren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå