Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 min mann har to søstre som overhode ikke bryr seg om ungene våre. jeg har ikke lyst til å be de i dåpen til dattra vår.. min mann sier han vil ha de der, men kunn fordi de er søstrene hans.. er det rett og be dem bare fordi de er familie? eller burde oppførselen dems telle med her...?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det er ikke nødvendigivis slik at hele familien bes til dåp. Mange tar kun fadderne og foreldrene, ingen flere. Men om man ber resten av familien, skjønner jeg jo at det kan være vanskelig å utelate bare én eller to.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Hvilke utslag gir det seg, det at de bryr seg katten i ungene deres? Kommer de ikke ofte nok på besøk? Kjøper de ikke dyre nok gaver? Spør de ikke nok, viser de ikke nok interesse? Synest du virker rimelig spesiell, inviter i dåpen og arbeid litt for gode familie forhold. Kanskje de gjør ting litt annerledes i hans familie, kanskje de ikke er like aktive sosial som du er vant med.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 handler ikke om gaver. handler veldig om at de ikke bryr seg om ungene våre og hva er da poenget med å ha de der i en dåp.. siden vi fikk første ungen har vi bedt de i alle selskap, men de dukker ikke opp i selskapene våre.. kunn dåpen til første ungen og bryllupet vårt... begge gangene lagde de bråk i ettertid noe jeg ikke ønsker å oppeleve igjen.. de bryr seg kunn om seg selv og krever at alle skal dukke opp når det er noe de skal feire.. men dukker ikke opp hos oss. det er utrolig synd de oppfører seg slik... men etter å ha dukket opp å hvert der for dem i to år. er jeg lei når de ikke gjøre en dritt tilbake..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Man ber selvsagt de som pappaen til barnet vil ha der. Jeg synes du virker veldig vanskelig. Hvis min mann hadde skulle droppe noen fra min familie selv om jeg ville hatt de der ville det blitt månelyst. Det er da ikke noe å lure på engang.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 min mann hadde ikke villet be de om de ikke hadde hvert søstrene hans.. ' han sier han vil be de for å sleppe bråk med foreldra.. min mann vill ikke ha de noe mer der enn det ejg vil,..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Det er vel det samme hvorfor han vil...? så lenge han vil, inviterer dere selvsagt familien hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå