Gå til innhold

TV serien unge mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok opp siste forrige mandags episode som jeg såg på i dag.

Hun ene jenta hadde en liste med flere punkter som hun og venninna skulle gjøre før august 2010....

å det overste punkte var ORGIE!!!

er det mulig å være så umoden?? hvem gjør sånn når men har barn?

hvem gjør sånn uansett liksom?? huff, får helt vondt av sønnen :(

andre pungt på lista var:

*spille klespoker med fremmede.

*kysse to fremmede (en av hvert kjønn)

* og vaske en bil i bikini og legge ut på youtube som vi fikk se att hun gjore på tv...

alt dette fordi hun var redd folk skulle oppfatte henne som kjedelig siden hun var mamma, hun tenke ikke på at folk vil oppfatte henne som en totalt idiot!!

hadde vært så flau over å ha en sånn mamma......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor synd på sønnen? Tror du sønnen skulle være med på orgie? Tror du hennes evne til å være mor har noe med hva hun evt. ville gjort en fredagskveld??

Forsvarer ikke det som sto på listen...men prøv å ha litt ironi, da!!

Skrevet

haha... ja så det jeg og.. greit om voksne ansvarlige mennesker ønsker å ha en orgie og sånn altså, men når man gjør det for å ikke virke kjedelig, da er det noe som ikke stemmer, men syns hele dama virker rar jeg:)

Skrevet

er det ikke synd i sønnen når mora blottlegger overfor hele norge at hun har som mål å være med på en orgie for at ikke folk ska oppfattes som kjedelig???? jooooooo...

er forresten synd i foreldrene hennes også, noe så pinelig.....

Skrevet

er enig med HI her, det er tragisk at enkelte er så lite oppegående.

men det er jo underholdene å se på :) hehe..

bare glad det ikke er noen jeg kjenner ;)

Skrevet

Sulle ikke nødvendigvid vært aldersgrense for å få lov til å ha barn, men definitivt en iq-test...

Skrevet

er selv ung mor (22) , men fy søren å flaut å vise unge mødre fra denne siden..

Skrevet

Hehe, det er nok en grunn til at de har valgt henne ut til programmet. Underholdingsverdigen er det ikke noe i veien med, hvertfall. Stakkars jente, når hun en gang blir voksen, vil hun nok angre og føle seg rimelig dum for alt hun har sagt og gjort.

Og ja, stakkars ungen hennes. Må være utrolig flaut for han når han blir eldre og klassekamerater finner fram gamle klipp av mamman hans på nett-tv.

Skrevet

nettopp :) signerer den over her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...