Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Fikk sporingsnummer den 27/9 og beskjed om at pakken var sendt. Fremdels har det ikkje skjedd noe. Det står bare Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding på postens sider. Har irritert meg før at de gir beskjed om at det er sendt, men det går dagesvis før noe skjer. Tenkte bare å si det for jeg syns det er fortjent at de får litt dårlig omdømme også.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Da er det vel nærliggende å tro at dette skyldes feil i Posten, og ikke i Brandos.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Det har jeg faktisk veldig liten tro på. Det er slik hver gang jeg har handlet på brandos.no men til forskjell fra denne gangen så har det ikke gått "mer" enn 3-5 dager før det skjer noe de andre gangene. Er ikke slik når en får sporingsnummer fra andre nettbutikker. Da har du pakken i løpet av noen dager.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Dessuten har ikke posten mottatt sendingen enda. Den ligger nok fremdeles på utkjøringslageret til brandos.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Det er nok posten som surrer. Brandos har alltid sendt ting punktlig til meg i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå