Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Bryr dere noe om det? Følger dere med? Det angår jo oss alle!! Jeg følger vel med sånn midt på treet tenker jeg.. Sko nok gjerne følgt med mye mye mer, men har liksom ikke tid føler jeg med barn, familie, hus og hjem og fritidsaktiviteter..
Lene~mor til tre Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har ikke fulgt med noe på det men så har jeg vært på møte i hele formiddag og så var det hjem å lage middag o.l så det er først nå jeg sitter foran tv`n/ Pc`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå