Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Trenger en god vinterjakke a'la Bergans, men syns de er så fryktelig dyr. Skal brukes til trilleturer på vinteren, lek i snø.. ja generelt sett et aktivt liv med små barn så må tåle vær, vind og puste... Og være "stor" slik at den går nedpå/nedenfor rompa. Hvor får jeg tak i det? Merke?
tine0810 Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 skulle til å anbefale Bergans boblejakke og Gortex jakke....men så så jeg du synes de var for dyre.... men de varer jo år etter år, og er verdt hver eneste krone synes jeg!
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Ja jeg googlet litt nå, og fant ut at prisen ikke er så gale som jeg trodde, har nemlig sett til nærmere 5000,- og det er waay to much..! Men 3000-klassen får gå greit, er som du sier, blir godt brukt og kan brukes flere år.. Er det mulig å finne på salg kanskje, fjorårets...? hm.. er vel kanskje sen ute da!
tine0810 Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 vet ikek noe om salg....men jeg jenner ingen som ikke er fornøyd med de jakkene altså! Skal bruke min boblejakke på 2 året nå......og den er supervarm og superlett og stor og fin:-) Gor texen er 3 sesong nå, og den er også superfin fortsatt! Passer dessverre ikke over magen nå (er på tjukka)...men jeg er sikker på jeg kommer til å ha begge de 2 jakkene i flere år framover!
Collette Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Tror ikke du kan finne fjorårets, dessverre. Jeg skulle kjøpe i januar i fjor og da var Bergans utsolgt over hele landet. Tror jeg satser på en North Face Metropolis parka fra ebay i år. Får den for godt under 2000 kr inkludert frakt.
Berta_78 Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Finn.no, kanskje? Folk selger alt mulig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå