Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg og lillemor har plukket masse små skjell som vi nå har skylt og lagt til tørking. Min mamma har bursdag i dag og lillemor har så lyst å lage gave til henne:) Noen som har noen gode forslag på hva vi kan gjøre med disse skjellene slik at vi får en fin gave? Lillemor er forøvrig 5 år.. Alle forslag mottas med stor takk
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Kjøp en isoporramme, mal den blå, også lime på skjellene med limpistol og putt inn et fint bilde av vesla og mormor =)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Men funker det å bruke tre ramme? Da får hun nemlig gjort det ferdig hjemme før vi kjører til byen... Vi bor et godt stykke fra butikk for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå