Gå til innhold

Må bare skryte litt av meg selv idag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mangen år med "sofasitting" så har jeg endelig komt i gang med treninga igjen. Er sykemeldt så jeg får trent på dagtid når ungene er på skolen og i barnehagen (har 3 stk), mannen pendler så jeg er alene med nesten hele tiden!!

Så etter 3 uker med bra trening har jeg gått ned 4 kilo, huuuurrrrrrraaaaaa :-) Da har jeg "bare" 36 kg igjen til jeg har nådd målet mitt og får dekket bukplastikk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du orker å trene, men ikke jobbe?!

Skrevet

Kjempeflott, så flink du er :D Fortsett sånn! Det går sikkert bare lettere og lettere etter som du blir i bedre form. Lykke til videre!

Skrevet

Kjempebra, HI! Ikke bry deg om de som mener at sykmeldte skal holde seg på sofaen hele dagen. De har ikke forstand på sånne ting. Ikke aner de noe om hvorfor du er sykmeldt heller.

Skrevet

Visten med den kommentaren da?????????????

Er faktisk ikke mitt valg å være sykemeldt, og ja, jeg kan trene men ikke jobbe, for på trening trenger jeg faktisk ikke bruke skuldera mi som er skada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kommentaren over her var ment til den som kommenterte som nr. 1 her!!

Tusen takk for støtte dere andre :-)

HI

Skrevet

Så du kan ikke jobbe pga en vond skulder? Lurer fælt på hva du jobber med som er avhengig av den skulderen!

Du ser alterative løsninger på trening men ikke jobb? LATSABB

Skrevet

Sier litt om deg som må sykemelde deg for å orke å gidde å dra den feite ræva opp av sofan for å trene!

Skrevet

11:55, kan du ikke bare passe kjeften din? Tror du har mer enn nok med dine egne problemer om du ikke også skal belaste andre med noe du ikke har greie på.

Skrevet

Regner med at de to innleggene fra 11:55 er samme person, så vi ikke har to idioter her inne samtidig.

Skrevet

fyyyyyyyyyyyyy faen for noen idioter som er her inne!!!!!!!!!!!

Er det mulig!!

Feit ræv det har jeg, men det er faktisk ingen andre sitt problem en mitt, og nå gjør jeg faktisk noe med det!!!! Er mangen grunner til at folk blir feite, så bare pass kjeften deres!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Forklar hvorfor du ikke kan jobbe da?!!!

svaret er jo fordi du ikke ORKER jobbe OG trene som vi andre normale gjør! greit å snylte litt!

Skrevet

Til HI: noe sier meg at det bare er én idiot det er snakk om. Og hun kjenner selvsagt ikke din situasjon i det hele tatt, så bare overse henne i fortsettelsen. Hun bare trygler om litt oppmerksomhet, og er nok grunnleggende ensom og kanskje også aldeles venneløs. Vi får ønske henne god bedring, og håpe hun får den hjelpen hun trenger.

Skrevet

Tusen takk anonym 12-00 :-)

Og til trollet, jeg er faktisk helt avhenging av å ha en frisk skulder i min jobb, og hva det er har du ingenting med!! Ble sykemeldt mot min vilje og venter på et behandlingsopplegg for å bli frisk igjen!!

Skrevet

Det er helt utrolig hvilken oppfoersel det er paa enkelte her inne.... De burde skamme seg! Men problemene deres er for store til at de skjoenner det selv.

Du er kjempeflink HI !! :)))

Skrevet

Herlighet å antisykemelding folk er her inne! Legene sykemelder som regel ikke om det ikke er grunn til det. Da kan de jo miste jobben!

Sikkert bare en som skal provosere her, men syns det er skikkelig dårlig folkeskikk, og skikkelig patetisk slik vedkommende holder på her.. Om å gjøre og trøkke folk ned.

Syn du er flink jeg HI! Det er bra du kommer deg på trening nå når de andre ikke er hjemme. For det er veldig lett å bare sette seg ned i sofan ;o) Klapp på skulderen til deg!

Stå på videre!

Skrevet

Fyyyy faen, du har virkelig store problemer!!!!

Sykemeldt mot min vilje ja!! Tenk det at det går faktisk an!!!!!!

Skrevet

Innlegget over her var selvfølgelig ment til trollet kl. 12.18!!!!

HI

Skrevet

Ikke bry deg om henne, HI, selv om det selvsagt virker provoserende. Hun har forlengst demonstrert at hun bare er et naut, og fortjener ikke noe svar.

Skrevet

Jeg syns også det virker merkelig at du er sykemeldt pga vond skulder. De aller fleste arbeidsplasser kan tilrettelegge slik at du evnt. kan utføre andre arbeidsoppgaver enn du pleier.

Hvilket arbeid har du som ikke kan tilrettelegges?

Ønsker deg ellers til lykke med gode treningsresultat!

Skrevet

12:58

hun vil ikke svare på hva jobber går ut på, dermed sier det seg selv at hun kunne ha jobba!

Skrevet

Synes du er flink:-)

Selv om man er sykemeldt så kan man bidra til egen helse, livskvalitet og trivsel. Og på sikt kan det også føre til at man kommer raskere tilbake i jobb igjen.

Stå på og lykke til:-)!!

Skrevet

Kan ikke tilrettelegges, er ikke sikkert jeg kan forsette i jobben etterpå men da får jeg finne meg ny jobb!! Så nå får jeg bare benytte anledningen til å trene, krysser fingrene for at jeg kommer raskt inn til behandling!!

Skrevet

Har hatt akkurat det samme problemet som deg, sykmeldt pga en skulderskade. Der jeg jobbet var det ikke mulig å tilrettelegge, så jeg var sykmeldt i mange mnd, var med på behandlingsopplegg og arbeidsavklaring, og måtte tilslutt finne meg ny jobb. Så JA, man kan ha en jobb uten mulighet for tilrettelegging!

Lykke til med treningen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...