Gå til innhold

skjønner ingenting jeg... ang vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini på 2 har vannkopper. og da mener jeg FULLT I VANNKOPPER. hele fjeset, hodetbunnen, nakken, magen, ryggen, nedentil og litt på bena. eneste stedet uten er rumpen og armene. hehe...

men trodde jo at de skulle klø jeg.. men det gjør det jo ikke. nå har han hatt de siden fredag... og ingen kløing enda.. han tok på noen på søndag og da tok jeg hvitevask på to stk.ingenting etterpå det.. helt supert jo..;) kan det være at han ikke reagerer mer enn dette? ingen feber har han og han er i super form hele dagen. eller var litt slapp på lørdag og søndag...

flere med barn som ikke har klødd?

og når kan man sende dem i bhg igjen?må de være helt borte eller bare helt tørre,altså ikke noen blemmer?hanhar vel en 3-4 blemmer igjen nå tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to som var 3år og 3mnd når de hadde det i sommer klødde ikke noen av dem. Bortsett fra lav feber 2 netter på han eldste var de helt friske og i god form hele tiden.

De kan gå i barnehagen igjen når blemmene har tørket inn, skorpene trenger ikke å være borte.

Skrevet

Sønnen min har vannkopper på dag 9 nå, og han har heller ikke klødd, har bare sett ham klø littegrann et par ganger. Han har enda 3 vannkopper med væske i, så må vel vente med å sende ham i bhg...

Skrevet

Vet det er mange som går på alergimedisin som ikke klør =)

Her kan de sendes i barnehage når allmenntilstanden er fin. Men med åpne sår ville jeg ventet pga infeksjonsfaren.

Skrevet

De nasjonale reglene for å hindre smittespredning går på at vannkoppene på være tørket inn ja..

Almenntilstanden på snuppa mi på 4 var helt fin hele uka hun hadde vannkoppene, ikkeno feber og ikkeno kløe. Helt supert og bare kos!

Skrevet

Kristiansand kommune har laget et skriv som de har send ut til alle barnehager om at barnet får gå i barnehagen så lenge allmentilstanden er fin, og infekjsjonsfaren liten, kan barnet gå i barnehage =) Uff, litt lang setning det der....! Dette skrivet henger i mine barns barnehage, på min arbeidsplass, og i min nevø sin barnehage, så de nasjonale reglene gjelder ikke her hvert fall !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...