Gå til innhold

Ingen som er begestret for teutonia lenger eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig synes det er veldig fine vogner, men har ingen erfaring! Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var dritkul i 2002 da vi kjøpte første og ingen andre hadde trehjuling, nå synes jeg den er tung og trives best med en lettvekter.. Men den er suveren i kvalitet! Vi ga bort vår første og kjøpte en til noen år senere, den er nå sovevogn for ingen gidder å trille den.. Er Y2K vi har hatt, da.

Skrevet

Jeg liker teutonia, og husker at for en 5 års tid siden, da jeg var gravid sist, så hadde "alle" teutonia. Nå er det visst Emmaljunga city cross som gjelder.

Men jeg har beholdt teutoniaen og bruker den igjen. Funker like godt nå som i 2005 :)

Skrevet

Jeg har s3 2009 modell og ville ikke bytta for alt i verden. Dette er en LETT vogn i forhold til de fleste vogner. Og alle klarer og bruke den. Til og med mormor. :0) vi bor i byen, blokk uten heis og det tilsier mye bæring. Jeg er ei lita flis på 160 cm og 50 kg og ELSKER vogna. Lett, pen, nydelig å trille og jenta har stortrivdes. Vi fikk jenta vår i desember så bagdelen passet perfekt hele vinteren. Hun lå lunt og godt. Byttet til sittedel når hun var 6 1/2 mnd og da var det fortsatt god plass. Og ja, jeg får bare skryt av venninder med andre vogner som triller min. Eneste teite er kurven under. Litt liten og krunglete og få noe oppi. Så jeg anbefaller pa det sterkeste. Kommer ikke til å ha den i barnehagen da jeg vil ha den hjemme. Går turer hver dag og den er unværlig for oss. Også er den ikke så stor. Nestemann ( om vi er så heldige ) får en s3 i riktig års model den og. Aldr om jeg skal ha noe annet.

Lykke til med valget. Bare spør meg om du lurer på noe. Jenta vår er straks 10 mnd nå. :0)

Skrevet

Beklager skrive feil. Skriver fra iPhone :-0 og da er det vanskelig og rette. Er ikke 17 år men 26.. Så det så dib politiet. :0)

Skrevet

enig med lykkelige ida. gidder ikke skrive skrive så mye siden hun allerede har skrevet alt for meg ;)

elsker teutoniavogna mi :)

Skrevet

Har en Teutonia Mistral fra 2007.

Klar til bruk igjen i 2011 den:o)

Oppdatert den med en ny softbag og gleder meg til å trille den igjen i til året.

Skrevet

Har en Teutonia Spirit S3 fra 2009. Er ikke fornøyd med hverken bagdelen eller sittedelen, men synes sittedelen har flest minus. Ville aldri valgt den om igjen.

Skrevet

Har Teutonia Mistral fra 2006, den brukes nå til barn nummer to.

Er superfornøyd med vogna. Den er den desidert letteste på markedet. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på trilletur i litt kupert terreng, og mine medtrillevenninner har pest seg forderva med sine tunge vogner, mens jeg har sust av gårde;)

Den er superlett å legge sammen, samt løfte inn i bilen. Et annet poeng er at den folder seg veldig godt sammen, noe som gjør at den kan stå på høykant i bilen (hvis du har stasjonsvogn). Dermed tar den ikke hele bagasjerommet, noe som er viktig for noen (spesielt oss som har hund i tillegg).

Mistralen er ikke bare god til gatetrilling, den funker også bra i skogen. I tillegg til at den er like god på vinterstid som på sommerstid. For oss var det viktig, da vi triller mye. Mange tenker ikke på at det er helt annerledes å trille når det er slaps og snø enn når det er bart. Dersom man kjøper en vogn med veldig små hjul, eller veldig sporløse hjul, så er det ikke fullt så stas å trille vinterstid.

Ellers er dette en vogn som ungen kan bruke fra den er nyfødt til den er 3-4 (hvis man skulle ha behov for det), og det er jo både praktisk å miljøvennlig.

Men Teutonia har mange flere modeller enn Mistral. Ta en tur hit http://www.teutonia.de/index.php?id=670 og se deg om!

Lykke til!

Skrevet

Tusen tusen takk for svar dere! Dette har hjulpet meg mye:)

Nå skal jeg inn å se på linken din Visanto:)

Skrevet

Jeg hadde en Tautonia Timmy som vogn nr.2 til første ungen og en Teutonia Prestige til andre unge som vi nå har hatt helt fra hun ble født og bruker enda litt. Hun er nå 2,5 år. Brukte mykbag og vognforlenger i den til å begyne med.

Vi har vært veldigfornøyd med begge disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...