Gå til innhold

Mazda ogller Peugot 7-seter og BeSafe sete bakovervent, går dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaring på om det er plass til 2 slike seter i en av disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har peugeot 7 seter med to besafte bakovervendte seter. God plass i midten og bak likevel:)

Skrevet

besafe skulle det jo være..:)

Skrevet

Takk for svar! :-)

Er du fornøyd med bilen ellers? Hvordan er de to bakerste setene? Er det plass til en barnevogn bak dersom det ene av dem er oppslått?

Skrevet

Vi har Peugeot 307sw, og vi er veldig fornøyde med bilen. Fint plass til to seter. Når de to bakerste setene er montert er det dessverre ganske lite bagasjeplass. Vi får plass til reisetrille, men ikke City Crossen.

Ford S-max har bedre plass, men er litt dyrere.

Skrevet

Men om bare ene setet er oppe da? Vi må ha plass til 6 personer når alle skal kjør, og da helst vognen også ;-)

Skrevet

Har ikke prøvd. Det går gjerne, men da er det ikke plass til så mye annen bagasje.

Du skriver "når setene er oppe". Du vet at setene ikke er nedfallbare i denne bilen? Man tar de ut av bilen når de ikke er i bruk.

Med så mange i familien vil jeg da heller anbefale S-max.

Skrevet

Ok, tar ut :-)

S-max blir litt for dyrt akkurat nå.

Skrevet

Hm, var ikke det litt dyrt i forhold til årsmodell?

Uansett så blir det ikke kjøp for om et par måneder, vi må selge den bilen vi har også først, og den må inn og ordne noen ting på garantien før vi kan selge den.

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Dette er en stor bil som er relativt dyr som ny. Personlig vil jeg ikke ha så stor bil (mest fordi jeg ikke er noen ekspert på bilkjøring), men om vi hadde vært seks i familien er det en bra bil.

Lykke til med bilkjøpet da!

Skrevet

Tusen takk for det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...