Gå til innhold

Noen som skal bli mor til nr 3 ?


mammanr2, snart3

Anbefalte innlegg

litt skremmende å tenke på at nr 3 skal komme, det er mange barn i et hus :) også at det blir 3 barn på 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

venter og nr 3. Blir spennende og utfordrende med 3 unger ja. Her blir det 3 unger på 4 år... Får håpe de får masse glede av hverandre siden di er forholdsvis tette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja da er vi i samme båt ja, de fleste mener at etter 2 år vil det bli lettere. og de får glede av hverandre. hvordan kjønn har du og får du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikek så tett som dere andre.

 

eldste har akkurat blitt 7 år.. Barn fra tidligere forhold.

Nr 2 blir 3 år 9 dager før termindato.

 

Men ja, det skal bli spennende og utfordrende å ha 3 barn i hus. Men jeg gleder meg MASSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3.

 

Har ei jente på 5 år

En gutt på 3 år

Venter jente 1. januar.

 

Tenker tanken "hjelp, vi skal snart ha 3 stk" noen ganger når begge de andre trasser om kapp ja.... =) Men tror gledene blir fler enn sorgene! =D Blir moro med baby i huset igjen (dette er siste her i huset!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at det er flere:)

Når jeg leser i blader og på internett så står det bare om ... Hva gjør man når nr 2 kommer osv... hva med å skrive om nr3 eller nr 4.

 

Her skal jeg sterilisere meg, blir jo gravid bare vi ligger i samme seng. Så ingen flere barn her heller etter nr3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer også nr. 3

 

Har to jenter på 5 og 7, de har hverandre på godt og vondt.

Lillebror får skaffe seg venner i nærmiljø.......

 

Spennende både mtp om det blir kjønn som ul viser, og med logistikken i heimen. Er forberedt på en innkjøringsfase som krever endel planlegging i starten, noen jeg ikke er verdensmester på. Men får vel senke litt på kravene en periode.....

 

Gleder oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har først ei jente med alt for mye energi, så en stille og rolig gutt. Og om de har rett denne gangen så kommer det ei jente til. Storesøster er veldig fornøyd med det ja. Trenger ikke en lillebror til... Hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...