Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Alt jeg klarte å få i meg en stund var knekkebrød med leverpostei og vann. Og det måtte jeg spise til faste tider, he he.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 I starten spiste jeg bare toast, med ost og tomat, med ketchup på, og drakk sprite! Alt annet kom opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg fikk bare ned varm mat faktisk og cola.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg spiste akkurat det jeg hadde mest lyst på uten å tenke på om det var sunt eller usunt. Det varierte litt hva som var best, men det gikk mye i salte ting. Godteriet saltsild, salt potetgull, nudler, loff med syltetøy eller gulost... Som drikke syns jeg eplejuice og farris blandet ca 50/50 var det beste. Mellom svangerskapene og nå i etterkant blir jeg nesten kvalm når jeg tenker på å drikke det, men i begge svangerskapene mine syns jeg det var veldig godt. Fordelen med det er også at man får i seg litt næring med juicen og litt salt med farrisen og begge deler er veldig viktig når man kaster opp masse.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 iskaldt vann, eplejuice, frukt, youghurt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Tapinikjeks og vann. Og eple, helt til det kom i retur. Det er få ting som er vondere å kaste opp enn eplebiter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå