Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Tror dere det er noe i det som til stadighet blir insinuert om Karlsen og pene jenter? Altså at han velger sine finalister basert på utseende? Jeg reagerte da han ikke valgte Ingrid fordi under den konserten så var han jo over seg av begeistring da hun sang, men da hun med gitaren opptrådte var han ikke helt med. Men allikevel var Ingrid ikke god nok til å komme videre. Ser ikke helt logikken der. På den annen side var han jo veldig imot at Elin Gaustad ikke ble valgt videre av Peter Peters i fjor. Verdensproblemer!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Dette er dette han lever av så tror nok han ikke bare går etter utseende (da mener jeg ikke at han lever av idol men av muikk, he he )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Så du mener at hun med gitaren var så pen at hun kom videre foran Ingrid?? JFK vet hva som selger. Syngedamer som Ingrid finnes det tretten på dusinet rundt om i norge, og de selger ikke plater før de kommer opp i Bettan-klasse. Hvorfor satse på dem når det finnes andre talenter som både kan synge, spille og skrive låter selv i ung alder?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Tror nok han overveier alle faktorer når han velger, er hele pakka som gjelder. Ikke kun utseende, eller kun stemmeprakten, men hva de representerer som artist og hva de kan oppnå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Nei. Det tror jeg ikke. Tror han er såpass profesjonell at han ser hele talentet! Dessuten var ikke hu med gitaren noe pen. Ser ut som en gutt på 12 år!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jo, ja. Jeg skjønner hva dere mener. Han er jo proff, men han vet jo også at utseendet har mye å si når man skal selge en artist til publikum. Vet du, jeg tar tilbake det med gitarjenta. Mente hun mørke! Det var hun han var usikker på hele tiden og hun er jo i samme klasse som Ingrid (syngedame), men synger ikke like bra og er veldig usikker på seg selv som artist. Det var derfor jeg ble overrasket over at hun kom videre! Sorry for blandingsen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synes at hun mørke synger minst like fint som Ingrid. Dessuten er hun mer kommersiell. Hun oppfattes ikke som en kordame slik jeg oppfatter Ingrid. Ingrid "tar for mye av" når hun synger, litt gospelaktig, hvis du skjønner? Det blir for mye, og hun kommer ikke til å selge plater. Ole Gustav (eller hva han heter) kommer heller aldri til å selge plater. At Bettan tok han med fordi hun synes at han var søt er helt latterlig.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg støtter HI. Jeg har enormt mye intuisjon. Og jeg ser at han har store tilbøyeligheter til vakre jenter. Mannen elsker oppmerksomhet. Så bare å sitte foran kameraet gjør han fornøyd. Men er det fine jenter med ubetydelig talent i nærheten så er jo han totalt i brunst.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Jen kunne jo ikke unngå å legge merke til at han hadde store problemer med å holde øynene vekk fra Annsofis (15 år?!) bakdel i den ultraminiskjortsen... Greit at han er menneskelig, men come on!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Haha, min gutt på 12 år sa akkurat det samme! "Å, jeg trodde hun var en gutt på min alder..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå