Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 hørte nettopp at kongen er en av årets budsjettvinnere.. er det mulig...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 å såpass... fikk med meg barnevern jeg
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Barnevernet i Agder fikk et løft, det trengte vi!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Ikke kongen personlig, men reparasjon av taket på slottet, som medfører at man vil spare en del penger på oppvarming etterpå. Ellers er nok bevilgningene til kongehuset bare noen få promille av budsjettet alt i alt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, kongen skal få nytt tak.. igjen, hurra Er ikke veldig opptatt av det denne gangen, blir bare oppgitt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, jeg er opptatt av statsbudsjettet, men ser ingen grunn til å henge meg opp i sånne bagateller som HI legger opp til.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Barnevernet i Agder trenger det virkelig ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå