Gå til innhold

Oslotreff uke 41?


1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Hvem er med og hvilke dager passer best? Mandag utgår for min del... Håper så mange som mulig kan komme nå før babyene begynner å melde sin ankomst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke vært med tidligere,men vil gjerne være med på neste oslotreff :-) For meg passer det best mandag, onsdag og fredag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan alle dager untak tirsdag.

Men... litt teit kanskje, men kan vi ta det litt mer sentralt enn forrige gang? jeg sleit skikkelig med å komme meg hjem pga bekkenet :o(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke se det an til fredag da og bestemme en dag da uti fra hvilken dag flest kan? Foreløpig ligger vel torsdag best an. Og selvfølgelig kan vi ta det mer sentralt igjen. Egon, Sjakk matt eller andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å bli med før, men pga formen som er dårlig til tider har det ikke klaffet enda.

 

Til uka blir jeg satt i gang med fødsel, så rekker nok ikke denne gangen heller. Om ikke jeg skal komme med to babyer på treffet da..hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, lykke til! Men det er jo bare til å slenge seg med når babyene er ute og formen er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med, glemte helt denne linken i helga. Regner med det er Byporten det er snakk om ja :) Da sees vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter...

Jeg må desverre melde avbud i kveld.

23 dager igjen til termin og formen er rett og slett skikkelig dritt, eller rettere sagt bekkenet!

tviler på at det blir flere treff for min del, med lillesøster i magen,

men jeg kommer veldig sterkt tilbake med lillesøster i vognen!

 

Nå er fokuset en dag om gangen så når jeg nok målstreken før eller senere!.

 

Kos dere MASSE med magene og hverandre i kveld.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...