Gå til innhold

Danmarkstur

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Danmark og København for første gang imorgen. Har vært i de aller fleste andre land i Europa, men altså ikke Danmark. Så jeg hadde gjerne fått noen tips til hva vi kan/bør se og gjøre der nede:) Vi har 3 små barn med oss:) Og er det noen barnebutikker vi bør besøke? Spesiellt med klær da tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært i København, så kan ikke hjelpe deg der. Men jeg ville bare si at dere MÅ spise fransk hotdog, is med alt tilbehør (hoho!) og dra til et badeland.

Ellers kan du gjøre kupp på Småfolk-klær. De har gjerne også modeller som man ikke finner her hjemme.

Skrevet

Det blir vel mest å gå på de forskjellige lekeplassene rundt om kring og kjøre litt t-bane. Å gå så lenge i sentrum med små barn er slitsomt.

Sorry for at jeg virker negativ, men da vi var i københavn så besøkte vi tivoliet og trasset rundt i byen. Var rett og slett kjedelig i så mange timer.

Skrevet

Det er lenge siden jeg var i Kbh, men fra jeg selv var barn husker jeg at Eksperimentariumet var gøy - er sånn teknisk museum aktigt.

Ellers kjøper jeg alltid med hjem påleggsjokolade. Og ofte har jeg handlet ull-undertøy til barna i føtex (matbutikk) til ca. 50 kr delen på tilbud.

Ha en god tur :D

Skrevet

visitcopenhagen har jeg vært inne på, synes ikke det var til så mye hjelp:S Greiere med erfaring fra de som har vært der. Påleggssjoklade skal jeg i hvert fall kjøpe, den er jo super-duper god:) Blir nok å tusle litt i sentrum, jentene våres pleier å synes at det er greit og tusle sån, bare vi går innom en og annen butikk med leker/klær til de:)

Tusen takk for tips, vi skal sjekke ut det exploratoriumet eller hva det het

Hvis det er noen som har fler tips og ideer blir jeg superglad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...