Gå til innhold

Akkurat 80 dager igjen til juleaften!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette går altfor fort, har ikke kjøpt en eneste julegave ennå :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sure munn Happy??? Det er jo leeeeenge til jul!!! Bruk tiden til å planlegge, så bestemme så handle. Så er julegavene unnagjort på ett par effektive handledager:)) Jeg handler alltid alle julegaver i desember, kanskje noen før om det er noe spesielt..Og jeg har maaaange og kjøpe til. Men kommer alltid i mål, da vet folk mer hva de ønsker seg og det er enklere å vite hva en skal kjøpe.

Må ikke ha sure munn ang jul, jul skal være kjempekjekt, koselig, avslappende i en travel hverdag. Og 80 dager er nok mye mer enn det høres ut som. Hvis vi går 80 dager tilbake er vi på 18.juli, og tenk på alt vi har rekt siden da, og alt som har skjedd siden da!!

Skrevet

Jeg har heller ikke kjøpt en eneste julegave enda, å jeg pleier egentlig å begynne juni/juli men nå har det bare ikke blitt sånn.

Men jeg er nødt til å begynne nå om jeg skal komme i mål, spesielt med års kalendere.

Skrevet

Jeg har heller ikke begynt å kjøpe noe, men har begynt å planlegge litt oppe i hodet mitt :) Pleier å begynne i slutten av oktober.

Vi har kuttet masse ned på antall gaver fordi jeg har stor familie. Nå kjøper vi til ungene (tantunger, småsøsken) og ikke til de voksne+at vi spleiser til noen av ungene. Vi kjøper heller ikke til venner. Dette er noe vi er blitt enige om og syns det har gjort det lettere for alle. Det er blitt kjekkere å kjøpe fordi nå kan vi heller bruke penger på å kjøpe noe skikkelig til alle og ikke bare et eller annet fordi gave må en jo gi...

Jeg elsker jul og gleder meg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...