Gå til innhold

Er den nye brusen Raw god?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg syntes den smakte brent og altfor søtt. Men sambo syntes den var god.

Skrevet

Nei, huff. Den har en ekkel bismak, og smaker som utvannet Cola.

men... så MÅ jeg jo prøve alt nytt også. Nugatti Crønsj var heller ikke god! HEHE

Skrevet

Nei! Den kan ikke kalle seg for brus! fisj

Skrevet

sånn passe god. sambo elsker den!

Skrevet

Helt grei. Smakte veldig karamel syntes jeg. Ellers litt forfriskende mens kald, men med en litt ekkel bismak.

Skrevet

Hvem er sambo? Den lille svarte gutten?

Skrevet

Jeg har skrevet et innlegg om den her før. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kalte den Pepsi RÆV. Sånn smaker den.

Fysj!!!

Skrevet

Selvfølgelig liker Sambo den! Han må jo fylle på farge 8-)

Skrevet

Pepsi Ræv kaller vi den her i huset.... hehe det sier vel sitt om hva vi syns? :P

 

og forresten du som sa at Nugatti Krønsj ikke er god:

wtf? den er jo sinnsykt god!! er som å ha Smash på brødskiva <3 mmmmm!!! hehehe :P

Skrevet

Jeg synes Raw har ekstremt mye kullsyre? Stemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...