Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Nei. Jeg syntes den smakte brent og altfor søtt. Men sambo syntes den var god.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Nei, huff. Den har en ekkel bismak, og smaker som utvannet Cola. men... så MÅ jeg jo prøve alt nytt også. Nugatti Crønsj var heller ikke god! HEHE
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Nei! Den kan ikke kalle seg for brus! fisj
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Helt grei. Smakte veldig karamel syntes jeg. Ellers litt forfriskende mens kald, men med en litt ekkel bismak.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Hvem er sambo? Den lille svarte gutten?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har skrevet et innlegg om den her før. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kalte den Pepsi RÆV. Sånn smaker den. Fysj!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Selvfølgelig liker Sambo den! Han må jo fylle på farge 8-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Pepsi Ræv kaller vi den her i huset.... hehe det sier vel sitt om hva vi syns? og forresten du som sa at Nugatti Krønsj ikke er god: wtf? den er jo sinnsykt god!! er som å ha Smash på brødskiva <3 mmmmm!!! hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synes Raw har ekstremt mye kullsyre? Stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå