Gå til innhold

Kunne du ha gjort dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kunne aldri gjort det- trives ikke med å gå gravid. men jeg ser jo at det er avbildet 3 perfekte gravide så de er nok ikke tilfeldig plukket ut;)

Skrevet

Hei, hei

I nettartikkelen ser du bare tre av de 26 damene som har stilt opp uten klær i papirversjonen av magasinet GRAVID. Vi hadde ikke sett noen av de gravide før de kom til fotografering :-)

Skrevet

Jeg storkoser meg som gravid! Strutter for harde livet, og tar gjerne en ekstra runde i butikken bare for å strutte litt til for folk!

Føler meg så fiin! <3

Så jeg kunne nok vurdert å bli med ja :)

Skrevet

Ja det tror jeg så gjerne! Er ikke så langt på vei, men gleder meg til magen er godt synlig, kommer nok til å vise meg stolt frem ja. Jeg føler meg så veldig kvinnelig :) føler meg som ur-kvinnen liksom :)

Skrevet

Det som irriterte meg ved bildet vi fikk sett online, eks model og andre unge, pene damer.

Lurer på om det ine i bladet også er bilder av folk på voer 30 som ikke var slank før de ble gravide og ikke har "perfekt" hud.

Skrevet

Aldri. Jeg er femtegangsgravid. Say no more.

Skrevet

Er godt voksen og hvis jeg blir velsignet med en til så hvorfor ikke...:-)

Skrevet

Synes bildene inne i bladet er mer nyanserte, ja - ikke bare "perfekte" kropper, og ikke bare unge førstegangsfødende heller...

Kjente derimot at jeg ble småprovosert av enkelte av svarene - mange naive damer ute og går... (Feks hun som har vært så flink og ikke fått strekkmerker... Eh...Riktig!)

Skrevet

Jeg kunne godt ha tenkt meg å stille opp for GRAVID! Jeg er superstolt av den runde magen min,så ville det ikke har vært noe problem for meg å stille opp på noe slikt:-)

Skrevet

Nei. Jeg hater å gå gravid, har aldri følt meg mindre lekker enn nå. Føler meg bare feit og uattraktiv og kan ikke vente til jeg får kroppen min tilbake.

Skrevet

Kunne sikkert gjort det, men det for å få frem at ikke alle gravide er like strigla i huden. Om det var 26 jenter med i denne greien, hvorfor er da disse tre plukket ut? Hvofor ikke 3 med forskjellig kroppsform?

Jeg selv sliter med overflødig hud etter et tidligere svangerskap, og helt ærlig jeg syns det er en trist påminnelse å se at ingen damer med litt skavanker på kroppen er plukket ut. Jeg skulle gjerne like å se at det faktisk finnes flere enn meg som ikke får den perfekte gravide mage, det til tross for at jeg vet inderlig godt de finnes.

Skrevet

Det er nok noe photoshoping ute å går, så neppe at alle disse damene ser slik ut i virkeligheten, selv om bildene var ufattelig fine! :)

Skrevet

Jeg er gravid med nr 5 og kunne godt tenkt meg å stille opp slik hvis det ikke var for yrket mitt. Er lærer og liker ikke å tenke på at eventuelle foreldre så meg naken:). Kunne gjort det hvis jeg hadde fått beholdt trusa på. Skjønner ikke at vi må vise fram den ene delen som ikke er forandret i sv.skapet:)

Jeg er ikke veldig slank og lekker i utgangspunktet, men jeg synes at en gravid kropp er nydelig - uansett. Jeg ser bare mirakelet , ikke strekkmerkene, lårene og rumpa som har blitt større.....you name it:).

Tøffe damer som stiller opp. Vil se flere "normale" kropper. Kropper meg dissrumpe, hengepupper og andre vanlige forandringer som skjer. Ikke bare kropper som skaper mindreverdighetskomplekser hos de 90% andre kroppene:)

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

Aldri i verden, jeg liker ikke å se meg i speilet nå engang. Får hele tiden høre at jeg kler å være gravid, men i mine egne øyne er jeg ikke mye fresh om dagen.

Syns likevel det er positivt at folk stiller opp på sånt, hvis det er som du sier at mennesker i alle fasonger var med. Men hvis det er de som vet de er fine som stiller opp, og da blir man jo bare deppa av hele greia...Har ikke lest hele reportasjen, men syns godt at av disse tre som ble framstilt her kunne dere godt valg jenter med forskjellig fasong, ikke tre som så helt like ut.

Skrevet

Ja, er også stolt av kroppen min mens jeg går gravid! :-)

Er 6 gangs og er så heldig å gå ned raskt i vekt uten å gjøre noe for det etter hver fødsel og har ikke et eneste strekkmerke, så jeg vet jeg er veldig heldig! :-)

Så stolt av kroppen min ja! :-)

Skrevet

Jeg kjøpte bladet her om dagen, og studerte hver eneste gravidkropp... Og ikke én hadde strekkmerker.

Snurt for sine strekkmerker/23

Skrevet

Dersom de ville angret på bildene burde de vel ikke stille opp, det er ikke det som er poenget til flere her. Vi blir flashet med disse bildene over alt om dagen, på mail, i diverse fora og selvfølgelig her. Jeg syns de er kjempeflotte, for all del, men jeg skulle så gjerne sett de med disserompe og andre skavanker også. Helt greit at de er med i bladet, men hvorfor ikke på forsiden og hvorfor ikke over alt på nett??

Jeg liker min gravide mage, men min kropp er langt fra så "perfekt" som disse damenes kropper er, og ja det gir meg tanker jeg kanskje ikke burde ha....jeg er bare et menneske. Jeg tror det er ufattelig mange som sitter og tenker at de skulle ønske de kunne se slik ut når de gikk gravide. For flesteparten er desverre ikke det tilfelle og da burde media i dag være tøff nok til å vise også dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...