Gå til innhold

Jippi <3 Her blir det ei nydelig jente :D vet dere hva dere får ?


FrøkenHøygravid!

Anbefalte innlegg

på 18 ukers kontrollen sto alt helt perfekt til og viste seg til å være ei lita jente som skal hete Amanda :D pluss fikk ny termin til 5 mars :) flere som har fått vite kjønnet og bestemt seg for navn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann ;)

 

Jeg skal ikke på ultralyd før 25 oktober, nå er jeg i uke 17. Men har valgt navn: Noora hvis jente og Elias hvis gutt :) så får vi se hva det blir ! Pent navn du har valgt :o)

 

Ha en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll forrige uke viste en liten gutt! Jeg ble flyttet bak 3 dager og ender også på 5 mars! :) Jeg hadde også tenkt på Amanda -et kjempefint navn, men nå tror jeg vi ender opp på Isak ettersom det blir en gutt (jeg var heeelt sikker på at det ble en jente :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så moro :D gutt er jo like spennende det da:) alle her i familien vedda på gutt men jg var 100% sikker på at dt var jente så navnet har vært bestemt leeenge hehe:) da får vi satse på 5 mars begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk vite kjønn på ul i uke 11+2 og morkakeresultatet ga samme svar dagen etter, så her blir det en av hver! Vi har begynt å tenke på navn, men har bare satt opp alle vi liker uten å ta stilling til dem ennå, må "tygge" litt på noen av dem først. Navnene skal i alle fall ikke bli for like:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita jente i magen, her ser det ut osm vi venter en gutt, det kune di tydelig se da jeg var i uke 3 og 16, om en uke skal jeg på ordiner ul. men trur vi så det såppas bra alle sammen i uke 16 at det var en gutt, så her blir dte gutt nr 2 :) navnet blir enten Adrian eller Phillip. men ser ut som vi faler mest på Adrian etter store bror vil ha det navnet :) termin 17 mars :)

så da blir det Patrik som storebror heter og evt Adrian som denne i magen skal hete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ord ultralyd 25 okt.. gleder meg til å se den lille igjen. Glemte å spørre når vi hadde ultralyd i uke 13...

termin 23 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så moro :) det var tidlig å få vite det hehe fikk ikke vite det før 18+4 jeg hehe han ville ikke si noe til meg når jg var på 12 ukers ul .. blir moro med en av hver da :D ja du venter tvillinger eller? navn er jo veldig greit å være sikker på:) vi hadde sliti her om vi hadde venta gutt for der var ikke vi enig om noe navn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) nå går det i rosa innkjøp for alt det er vært hehe :)

Så moro da , tenker nok storebror gleder seg mye :) min samboer har ei datter på 4 fra før og hu er helt i hundre og stolt for hu fikk vær med på navn valget så tror nok de små syns det er stas med å kunne bidra litt der :) var jo kjempe flotte navn dere sto imellom også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 okt ja :) det gå jo kjempe fort det blir spennende da :D jeg sov nesten ikke natta før vi skulle inn på ordinær UL var jo så spent :) må si ifra når dere får vite det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente selvfølegelig i uke 13 at han kunne se at det var en gutt, ser jeg skreiv uke 3, hehe

så morro og handle inn rosa da, gleder meg tilneste uke da jeg skal på ordiner ul, da skal jeg ut og handle litt selv :)

ja di har en stemme med i navn valge disse søskene, men vi syntes Adrian passer til navnet hans. men må si at det e vanskelig med navn, vi har ei jente som heter martine som vi mistet alt for tidlig i uke 21 i fjor, og der handler vi rosa lys og div som vi har på graven, kioselig og handle rosa ting :)

men må si jeg gleder meg til og ta opp baby tøyet etetr store bror, grått og lyseblått :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ordinær UL idag, men fikk ikke vite enda og har fått ny time 26 okt ettersom de ikke fikk sjekket alt ordentlig. Før jeg ble gravid hadde jeg valgt ut navn, men nå vet jeg ikke lenger så får vente å se hva det blir til først =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja regna med det sto for uke 13 hehe =) ja er alltid moro med rosa men jeg må si jg syns det er lettere å handle gutte klær enn jente klær , for jeg personlig selv er veldig kresen hehe. uff i uke 21 ja :( det var vanvittig trist å lese :/ sånt er aldri hyggelig men er sikkert kjempe fint på graven da ..

Hehe ja er jo alltids gøy å se igjenom det man har av tøy og det å ha muligheten til å få brukt det på nytt for barneklær er jo ikke det billigste her i verden må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe var det en som var sjenert der ?=) men er jo moro å holde på spenningen litt lengre da :) ja de navna er ikke lette bestandig jg var fast bestemt på helt annet navn selv fram til jeg så ul av lille hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja så mye, men den sprelte og bevegde seg så fælt så får håpe den er litt roligere neste gang og ligger bedre til så man kan se det for jeg er typen som vil kjøpe typiske jente eller gutteklær. Syns det blir vanskelig å kjøpe kjønnsnøytrale klær, så får jeg ikke se kjønnet neste gang tar jeg nok privat UL for å få vite det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å spørre, men er det noen som vet hva det betyr at morkaka ligger ved fremre vegg. Tenkte ikke på det da jeg lå der og bare lurer på om det er at morkaka ligger foran på maven min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja gyn måtte holde på litt før min roet seg også så vi kunne se hva det var hehe :) er enig med deg der jeg også liker og vite kjønnet for jeg er sånn som vil ha absolutt alt klart til barnet kommer hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...