Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Vi er midt mellom to flyttinger, og jeg klarer ikke å finne igjen vinterdressene til mine søte små Så utrolig surt å måtte kjøpe nye da de er like fine og veldig brukbare i år også, men for små til neste år... Noen som kan se hvor de ligger?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg "ser" ikke,men kan gjette:) I ei eske eller en pose på loft/kjeller Innerst i et stort skap Har du funnet de andre vinterklærne da?Kan de ligge sammen? Kjipt når man ikke finner ting,håper det ordner seg:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Rydd i rotet ditt så finner du den sikkert...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Har faktisk ikke så mye rot, men har ikke pakket ut alt siden vi snart skal flytte videre... Men har sett gjennom alt tror jeg, og finner ikke dressene...så kan ikke skjønne hvor vi kan ha satt det...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Dytter denne opp for å se om noen flere har tips ikveld...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Se gjennom alle eskene en gang til, og sett et kryss eller en teipbit på alle de eskene som du har gått gjennom, så er du sikker på at du ikke hopper over. (Jeg fikk først en følelse av at det lå i en bokhylle, noe som er ganske usannsynlig, men kan det være i en kasse som du tror at det er bøker?)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Hmmm... Har mange kasser med bøker... Får sjekke bare for å ha gjort det, selv om jeg egentlig ahr sett gjennom alle eskene to ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå