Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Det er natt, hvorfor sover du ikke? Jeg selv er på jobb og det er rolig nå.....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg får så mange tunge tanker når jeg legger hodet på puta og det er mørkt. Sitter og gruer meg til jeg MÅ legge meg:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 fordi jeg sitter på facebook og chatter med en eks... mens samboeren min sover.. og jeg kjenner at det gnager samvittigheten litt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 fordi jeg er her og lager litt krøll.Kjekt å være forum troll....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Fordi jeg er et B-menneske med lakenskrekk i tillegg..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Da slipper jeg å våkne når babyen gråter. Er jo allerede a oppe:-) Han er 1 år og våkner ca 5 ganger om natta, er jeg riktig uheldig vekker han også sin tvillingsøster.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Får ikke sove.. Var så trøtt i åtte tida at jeg sovnet. Så våkna jeg et par timer senere, så nå er jeg ikke trøtt lenger..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Har en liten krabat med lite plass i magen, som turner rundt som han er med i OL eller noe :-P kjenner jeg rutinen hans rett, er det fred og 10- 40 minutter, da skal det gjøre godt å sove..
Ranveig R Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Fordi eg berre *måtte* sette meg ned litt etter å ha rydda opp etter klubb. Ventar på at lille skal våkne, men det gjer ho sikkert ikkje før eg har sovna uansett så det er ein ganske dårleg idé. Og så leitar eg etter bil på finn, må kjøpe oss "ny" bil, snøggast råd egentlig. Bare sjekke at vi får lån først. Anar ikkje kva vi skal velge.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 åhh...som jeg skulle sagt det selv....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Fordi jeg koser meg med rødvin, stille i huset,de små sover søtt,de store er hos faren sin og mannen på jobb. En av FÅ kvelder jeg har stua for meg selv:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg sov, men våknet av en dundrende hodepine og vond nakke og skuldre. Burde vel ikke sitte her heller, men er så kjedlig å stirre i veggen. Verken paracet eller ibux har hjulpet på. Jeg har så vondt nå at jeg tørker tårer. Burde vel prøve å sove da jeg må opp med to små barn i morgen. Håper at mannen vil være snill og kanskje bli hjemme, men vet ikke helt om jeg tør å spørre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Hva slags forhold har du egentlig? Det er da helt naturlig at den friske forelderen tar seg av ungene når en er syk...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #14 Skrevet 4. oktober 2010 Uff,har du barna hjemme så får du bare hoppe i det.....eller får ikke de en bra dag i morgen:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #15 Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, har et fint forhold. Men nå er det slik at jeg sliter med kroniske smerter og han har allerede brukt opp egenmeldingene og syktbarn dagene sine. Pluss at han har tatt ut noen feriedager siden jeg har slitt en del med store smerter i det siste. Er nok samvittigheten min som ikke helt tør å spørre, vet han har en del møter i morgen som han har utsatt grunnet meg tidligere.
♠️SparEss♠️ Skrevet 4. oktober 2010 #16 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg får massasje av mannen... Akkurat NÅ!! Fantastisk )
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #17 Skrevet 4. oktober 2010 Fordi jeg var borte i helgen og da ble det ingen husvask. Har vasket hus i kveld. Liker gjøre det etter mini har lagt seg, så jeg slipper oppvåkning og halvgjort arbeid på dagen Men legge meg snaart nå da
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #18 Skrevet 4. oktober 2010 skal se på CSI og etterpå skal jeg grine litt.. Jeg lider så inni hampen for tiden..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #19 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tar et kreativt studie og jeg pleier å få inspirasjon om kvelden og da blir jeg sittende til langt på natt. Er innom her i alle pausene:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #20 Skrevet 5. oktober 2010 Fordi jeg er på nattvakt, men er ingenting å gjøre akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #21 Skrevet 5. oktober 2010 Fordi jeg våknet for en stund siden av føling og måtte opp og spise, og da får jeg ikke sove igjen etterpå, ikke på et par timer ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå