Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Argh, en liten drittunge sitter på kontor der inne og har brukt 2 år på å kverulere om en sak som er opp og avgjort at de har tapt!!!! Pengene mine... Såå lei av å ha dårlig råd. Anbefaler IKKE vesta under noen omstendigheter.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg fikk forsikringspenger av de raskt og greit når jeg brakk beinet. Så du har nok bare vært uheldig!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Spørs helt hva det gjelder. Tror de fleste selskaper er vanskelige når det gjelder.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Da har du vært uheldig med saksbehandler! Vi har brukt Vesta både etter husbrann og bilulykke!Kjempeservice, ingen spørsmål og vi er kjempefornøyd!Jeg kan i hvertfall anbefale Vesta på det sterkeste!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Må bare minne om at de ikke heter Tryg Vesta lenger, men bare Tryg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Må bare minne om at det ikke heter Tryg Vesta lenger, men bare Tryg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå