Gå til innhold

Jeg hater Utryg vesta!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, en liten drittunge sitter på kontor der inne og har brukt 2 år på å kverulere om en sak som er opp og avgjort at de har tapt!!!!

Pengene mine... Såå lei av å ha dårlig råd. Anbefaler IKKE vesta under noen omstendigheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk forsikringspenger av de raskt og greit når jeg brakk beinet. Så du har nok bare vært uheldig!

Skrevet

Spørs helt hva det gjelder.

Tror de fleste selskaper er vanskelige når det gjelder.

 

Skrevet

Da har du vært uheldig med saksbehandler!

Vi har brukt Vesta både etter husbrann og bilulykke!Kjempeservice, ingen spørsmål og vi er kjempefornøyd!Jeg kan i hvertfall anbefale Vesta på det sterkeste!

Skrevet

Må bare minne om at de ikke heter Tryg Vesta lenger, men bare Tryg.

Skrevet

Må bare minne om at det ikke heter Tryg Vesta lenger, men bare Tryg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...