Gå til innhold

Dyne


1....2.....3

Anbefalte innlegg

Hva slags dyne (til babysenga) velger dere januarmammaer? Har bare sommerbarn fra før så dette med kalde netter er nytt for meg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til førstemann som også er vinterbaby kjøpte vi først dundyne med lengde 60 cm. Ble anbefalt det på princessbutikken vi var. Så fort at dette var fort kort, så da gikk vi over til dundyne med lengde 100 cm.

 

Virket kjempe bra for oss, så nestemann får nok også det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vinduet åpent året rundt.

Med ullfell, dundyne, ullpysj, kanskje et par ullvotter og en tynn ullue når gradestokken kryper under minus 15.

 

Vi gjorde dette med forrige mann, og han har hatt barnehagens og skolens minste sykefravær og har verdens beste immunforsvar.

 

Så sunn mat og frisk luft gjør mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sover også med vinduet åpent hele året. Men vi har kjøpt en gradestokk som vi har hengt opp i rommet så det ikke blir under en viss grad.

Men sånn som med eldste kommer babyen til å ligge i pysj, tepper og så dyne øverst. Vi bruker frimerke dynen fra Høie i senga. Men når det blir mildere ute bruker vi den i vogna også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettop på ikea og handlet sprinkelseng. Dynene der virket litt store til baby. Da jeg spurte fikk jeg vite at de var fra 1 år. En venninne av meg har hatt denne type dyne fra nyfødt. Noen som har erfaring md det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte dundyne på Princess i dag, til 349,- Damen i butikken sa at de anbefalte den til små barn pga at den puster best, og svigermor som er tidligere jordmor anbefalte også dundyne.

 

Jeg gikk for den minste størrelsen, så får vi heller skaffe oss en ny når hun har vokst ut av denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...