Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Merker jeg blir litt flau når jeg leser på denne siden der man kan spørre jordmødrene, når det er andre enn jordmødrene som kommer med svar, akkurat som om om de er litt bedrevitende og veldig erfarne. Leker litt jormødre liksom...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Deg nå igjen? Jada, vi fikk med oss det forrige innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Hmm.. Merker også jeg blir litt flau på vegne av de som tror de vet og skjønner alt her. Og som ikke tror at flere kan ha samme mening... :s med andre ord: jeg har ikke skrivd om dette før... Hi
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Helt enig! SLUTT å svare på jordmødreforumet!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg kan forstå at noen har lyst til å svare på innlegg på "spør jordmødrene", at de har erfaringer eller tror de vet svaret osv. Men er alikevel enig i at man burde la være å svare, det er en grunn til at man stiller spørsmålet der inne og ikke her, eller på de andre sidene. Det blir litt kleint liksom.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 S leneg det er åpent for alle til å svare så er det vel greit. Er ikke inne på det forumet, men tenker at de jordmødrene vet da ikke alt heller? Det er ulike rutiner fra sykehus til sykehus, på mange områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå