Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 DU, ikke ungene (ja.. litt inspirert av ikke like tråden)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Ugler i mosen Newton =) Og Bjørnen i det blå huset!!! Elsker den sangen!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Sauen Shaun Timmy Tid Solveig og Kosinus (ser disse selv når ungene ikke er hjemme..)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Sauen Shaun og den lille Timmy-sauen. Synes de lærerne er dritkule. Klukker like gody som høna når jeg ser på. Snakker nå om dagens barne-tv.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke liker barnetv i det hele tatt. Når barna mine er benket foran tven gjør jeg husarbeid. Da er de endelig opptatt slik at jeg kan ordne litt hjemme. De ser tv heeeelt uten meg, stakkar...(Jeg kan heller ikke huske at moren min på noe tidspunkt så barnetv med meg da jeg var liten heller...)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Phileas og ferb, eller hva det heter. Den med hun søsteren deres som roper "moooooooor, phileas og ferb har laget en serieintro!" hahahaha... Og så liker jeg Newton, selv om det ikke er direkte barneTV
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Sauen Shaun og Timmy er de kuleste He, he. Jeg, min sambo og hans bror satt å så på Timmy og Emil på søndag, selv om datteren på 5 år ikke var hjemme... He, he. Men, men. Noen måtte jo se på Barne TV :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå