Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 her er det dora.... huff jeg får helt mark av hu og den halv engelsken hennes!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kan ikke fordra Fantasiens Flyttefolk, eller andre voksne-for-barn programmer.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, det verste jeg vet er foreldre som helt alvorlig tror at barna har veldig lyst å se på det foreldrene så da de var små og som ikke tar inn over seg at tidene forandrer seg...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 er jo ment lærerikt.. men forvirrer 3 åringen mer.. Klarer ikke Ugler i mosen.. da må jeg finne på noe annet mens ungene ser barne tv
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg digger Dora! Synes Timmy-tid kunne vært sååååå mye bedre hvis de snakket!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Skrimmel Skrammel! Blir helt svett og begynner å klø av den....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Vel... her elsker de Teodor og Skomakergata i allefall
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Om vi kun tar med det som faktisk går i Barne-TV, så går også min stemme til Dora.. Arg, får frysninger av alle de sinnsykt dumme spørsmålene og "klikkelyden" fra "musepekeren". Hehe, ja jeg vet det er for barn og ikke for voksne, men dog Men om man skal ta med programmer fra andre barnekanaler, f.eks Playhouse Disney, så må det bli Fantasiens flyttefolk, Handy Manny og Spesialagenten Oso. Gud bedre meg for noe møl.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Fantasiens flytte folk og spesial agent oso og ellers andre der hvor voksne folk skal leke og oppføre seg som småunger. Spesialagent oso er bare helt på tryne da han ikke kan noen ting selv:Phehe. men snuppa elsker det. Handy manny synes jeg selv er kjekt og se på kopi av byggmester bob nesten men mye bedre. Dora kan jeg heller ikke fordra..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg HATER barnas supershow!! "asgeir, asgeir, likt for alle" For no tøv! Barn og voksne skal være likeverd ikke likestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå