Pysa Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 http://www.silvametoden.no/Venstre+hjerne,+h%C3%B8yre+hjerne+eller+begge+deler.+Test+deg!.E2x322-802hh0079Z322-RVBt6M05hRrS2y.ips Jeg klarer å styre ho, men ho går helst med klokka. Om det er noen reell sammenheng med hjernebruk, tviler jeg vel på, men fascinerende likevel. :-)
Lilleleen Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Hu hopper jo begge veier jo ) for hun snur etter en stund, hehe ) men morro å lese. Gikk faktisk på Silva kurs for snart 6 år siden, var ganske fasinerende det også )
*Bo*og*Junior* Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Etter noen sekunders øving gikk d lett å styre henne jo.
___ Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Til å begynne med snurret hun bare med klokka, men etter litt konsentrasjon kunne jeg snurre henne frem og tilbake. Morsomt :-)
Aini Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Hu snurrer jo først en vei så etter en liten stund bytter hun vei...
Tokatter_USA Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Kanskje like greit at jeg ble kunstner, da. Trodde jeg var i feil yrke, men hun snurrer bare med klokken.
marinas skatt Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg klarte også og styre henne , men hun gikk helst mot klokka for meg.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Først snurret hun mot klokka, men etter en kort stund endret hun til med klokka. Det jeg syns er fasinerende er at jeg da med ett ble roligere og gladere til sinns
Gjest JuniGull2010 Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Hun snurrer mot høyre. Jeg er kunst og håndverkslærer, så kanskje ikke så rart? :-) Fikk så vidt til å se henne svinge andre veien, men så plutselig klarte jeg det ikke lenger...?!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Hm, jeg klarer ikke å få henne til å snu jeg, hun går kun med klokken hele tiden. Må visst øve opp hjernen min mer ;-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Wo-ho, nå klarte jeg det! Ble nesten litt bekymret her over at hun ikke snudde, hehe...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 Hva skal man gjøre for å få ho til å snu da?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. oktober 2010 #14 Skrevet 5. oktober 2010 Vet ikke helt. Stirret ganske lenge på henne og tenkte, snu-snu-snu-snu og til sutt snudde hun plutselig (etter et par minutter kanskje?) og gikk andre veien helt til jeg begynte å konsentrere meg om å lese teksten under på nytt, da snudde hun tilbake.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 5. oktober 2010 #15 Skrevet 5. oktober 2010 Hun gikk først med klokken, men snur til å gå mot hvis jeg tenker på matte eller lignende f.eks å løse ligninger i hodet eller noe ;-)
Holly❄️ Skrevet 5. oktober 2010 #16 Skrevet 5. oktober 2010 går kun til høyre hos meg... men jeg er da det stikk motsatte av det sto der likevel Hater håndarbeid o.l, det er seriøst noe av det verste jeg vet...
mamman til to gutter Skrevet 5. oktober 2010 #17 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg klarte å lure henne til å gå mot klokka en par ganger, men hun gikk mest med og jeg er også det stikk motsatte av det som sto der.
lille sprelle Skrevet 5. oktober 2010 #18 Skrevet 5. oktober 2010 Snurrer i vei begge retninger - men jeg er venstrehendt, så jeg er vel kanskje vant til å tenke mer med begge enn høyrehendte... Vi lever jo i en høyrehendt verden..... Av yrker har jeg både hatt kreative og mer tall-yrker, så....
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #19 Skrevet 5. oktober 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Spinning_Dancer
abella Skrevet 5. oktober 2010 #20 Skrevet 5. oktober 2010 Stemmer ikke for meg i hvert fall! Hun går absolutt med klokka og jeg er så dønn logisk/akademisk som det går an, finnes ikke kunstneriske spor i min sjel... Jeg fikk henne til å gå mot klokka ved å kikke på et punkt litt utenfor bildet, så kikke nærmere etterhvert (vanlig triks for å se en optisk illusjon). Men plutselig hoppet hun visst ja...
Christina06 Skrevet 5. oktober 2010 #21 Skrevet 5. oktober 2010 Pysa! Husker du la ut link/info om et slags tegnspråk/ kommunikasjon med babyer. Kan du fortelle meg hvor jeg kan finne dette? Har lett, men trenger nok en link ja.. :-)
Gjest Polpoti Skrevet 5. oktober 2010 #22 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg klarer å styre ho, først når jeg ser på ho så går ho med klokka, men jeg klarer fort å få ho te å snu.. ikke vanskelig i det hele tatt.
Gjest Polpoti Skrevet 5. oktober 2010 #23 Skrevet 5. oktober 2010 Og det artige er at..selv om jeg klarer å bruke begge sidene så vet jeg venstre er den dominante.. og typiske yrker for venstredominante var regnskapsførere, revisorer, advokater eller forskere. Og jeg utdanner meg nå i et av disse yrkene artig..
meg & to små vampyrer Skrevet 5. oktober 2010 #24 Skrevet 5. oktober 2010 abella: takk for tipset. Da jeg kikket litt utenfor rammen på ene siden gikk min mot klokka også! Og den hadde bare gått med klokka i mine øyne frem til det. Jeg er forresten ikke kreativ for fem øre, tror ikke helt på den testen der. Men morsom danser.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #25 Skrevet 5. oktober 2010 Styrer bare mot klokken her Stemmer forsåvidt siden jeg overhode ikke er kreativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå