Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Kjæresten min har vært låst opp i fengsel fra lørdag til idag uskyldig sier han, plutselig idag sier han at han har funnet ut at hn har en halv søster og faren hans egentlig ikke er hans far.. Jeg sitter her og tror at han lyver om det for at hun kanskje er en hemmelig kjæreste og det gir han unnskyldning til å møte henne osv??!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Vi bor i England For å gjøre den korte historien lang, typen min er rett oppi en rettsak, skulle vært rettsak på torsdag men den ble utsatt en måned til 20 okt. Typen kjører for fort og blir stoppet av politiet, og de sjekker ham opp og det står at han ikke møtte opp til retten på torsdag.. Han ble tatt inn i fengsel til mandag, og ble løsatt og de beklaget de hdde gjort feil.. Nå kommer han hjem og sier han har fått en beskjed på facebook av en jente som sier at hun er halvsøsteren hans... Og han forklarer de har snakket sammen og faren hans egentlig ikke er hans far, moren var sammen med en mann som havnet i fengsel og hun ble gravid med ham, men ville ikke leve livet med ham, møtte en annen og han oppdro tyen min som hans sønn. Nå får han mail fra halv søsteren og hun sier at hun vil han skal vite dette... Typen min snakket med sin mor og moren sa hun hadde bare ventet på denne dagen skulle skje..... Men typen min tar dette fint, ler og sier at halv søsteren hans eier en kul butikk og nå kan han skaffe fine klær tl meg billig... Jeg synes bare hele situasjonen er så rar, han viser meg bilde av henne og hun ligner faktisk på ham en smule... Men jeg får ideer og tenker at han kanskje egentlig ikke var i fengsel lør- idag men faktisk med denne kvinnen som han påstår er hans nye halv søster?! At de har laget en slu ide bak ryggen min?? Syk jeg? Ja!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jepps, du virker en smule ustabil Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 ha ha ha. Du har tatt to historier her inne og slått den sammen til en. Hvis du skulle vært samme personen som tidligere skrev om en mann som fikk vite av sin nye halvsøster at faren ikke var faren, så må jeg virkelig gratulere deg for å ha hoppet mange trinn opp når det gjelder rettskriving og grammatikk. God jul
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Ja men jeg skrev fordi jeg var ivrig... Så da ble det mange skrivefeil..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Tror dere en mann kunne lyget om noe sånnt? helt ærlig? tenk om de har noe for seg bak ryggen min? Jeg spurte om hans søster skulle bli kjent med hans nye "halv søster" da.. Nei sa han, og han skal fortsette å late som faren (ikke ekte) er hans far enda..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Er din kjæreste engelsk og den nye halvsøsteren også engelsk? For det kan vel ikke stemme at han er norsk og plutselig får en halvsøster i England.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Kjæresten er engelsk, jeg er norsk!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, men da kan dem vel ikke være halvsøsken? Hvis dem har hver sin mor og faren sitter/satt i fengsel? Er søsteren også datter av han i fengsel da? Eller er hun et resultat av han som typen din har trodd var sin far?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #14 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, faren til typen min satt i fengsel, ble gift etterpå fikk ny familie,.. Og moren ble gravid med faren hans som satt i fengsel, giftet seg med en mann like etter hun faant ut hun var gravid. og dermed oppdro den nye "faren" hans som hans egen sønn i alle år
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #15 Skrevet 4. oktober 2010 ehhhh tror du er en smuuule paranoid ja..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #16 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, så klart han har spunnet hele historien sammen med henne, bare for å skjule en elskerinne! og ikke nok med det, de har fått med seg foreldrene på spøken, så den skal være troverdig for deg. Ja, jeg taler irroni! Så klart det er noe paranoid av deg dette, men om du føler deg usikker, ta det opp med hans mor, sjekk med fengselet (er bare å ringe inn og si du skulle ha snakket med han) da får du fort vite om den delen stemmer eller ikke. Men ærligtalt, tror du noen går så langt for å deke over en elskerinne?! I så fall er han virkerlig ikke verdt hode kverningen du sitter med nå!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #17 Skrevet 4. oktober 2010 Alle disse fengselsgreiene høres mistenkelige ut. Hvorfor reiser du ikke hjem til Norge heller?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #18 Skrevet 4. oktober 2010 For og finne ut om det er kødd eller ikke, snakker du først med moren hans, så finner du ut om han satt i fengsel i helga så prøver du og finne ut hvem hans bio far er og se om du kan finne informasjon om han, om han satt i fengsel eller ikke, satt han i fensel så finn ut i hvilket tidsrom og når hun her halvsøstera er født pluss legg til ca 10 mnd.. Har han sitter inne i 4 å fra si 1990 til 1994 og hun er født i 1992 så går ikke det..(bare et eksempel) Og hvorfor får deg til og tvile på dette? Du kan jo ikke stole mye på han? men ja holdningen hans til dette virker helt rart. Snakka med søsteren hans og fortell det han har fortalt deg. Har søsteren hans samme far som din type eller er hennes far han som har lekt pappa for typen din?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #19 Skrevet 4. oktober 2010 Ja , men jeg vet han er en utrolig "positiv" person av seg osv. Søsteren har far som har lekt pappa for typen min... Jeg vet ikke hvordan jeg kan ta det opp med mor og søsteren hans.. Vil jo i kke framstå som paranoid også
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #21 Skrevet 4. oktober 2010 Var det gubben din som hadde glemt bilen sin i garasjen, hehehe. Hvis ikke så er du like dårlig til å forklare som bildama med en forvirret mann med to biler, der den ene var borte i garasjen og ingen kunne finne den. Har du sett for mye på glamour?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå