Gå til innhold

Ungkarskvinnen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Justin? Jævla dritt!!!!!!!!!!!!!!!

Må si hun takla det bra, jeg hadde eksplodert!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er der vel for å promotere seg selv hun også, og da stikker vel ikke følelsene så dybt. Og en slik hendelse gir henne jo en større sjanse til å bli husket et par sesonger fremover..

Skrevet

Hva har skjedd med Justin??!? Slo nettopp på tv og skjønner ingenting!!

Skrevet

Er vel han som hadde kjæreste før han ble med i programmet det?

Skrevet

Takk gud for at jeg kan spole tilbake å se hva som har skjedd :D

Skrevet

Haha, håper du har andre ting å takke Gud for også.. ;)

Skrevet

Ser heller på menn som hater kvinner på tv2. Aldri lest bøkene eller sett filmene og nå går filmene som serie. Ungkarskvinnen gir meg ingenting. Forstår ikke hvorfor folk liker konseptet.

Skrevet

Det er en veldig god unnskyldning til å sette seg ned å slappe av litt før leggetid uten å måtte tenke så altfor mye... Hjernedød underholdning for slitne mammaer.. ;)

Skrevet

Man må ikke alltid sitte igjen med ny viten og kunnskap vet du. Underholdningsverdien på kveldens ungkaren har vært prima vare! Noen ganger holder det mer enn nok :)

Skrevet

Sant nok.. jeg ser jo på bonderomantikk jeg, så er vel ikke noe bedre. ;)

Skrevet

Ho velger Roberto uansett....

Skrevet

Hele typen "Rated-R" skrek jo ut "dirtbag", seriøst, han er en sånn som det går tretten av på dusinet!

Jeg må si at jeg er mer overrasket over hvem hun velger til slutt.. Føler ikke at de har hatt noen skikkelig connections før, og så ender hun opp med ham liksom.. Jaja.. :)

Skrevet

Vel jeg HAR lest alle bøkene, og allerede sett alle tre filmene, så Millenium var liksom ikke et alternativ en gang.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...