Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er med i ei barselgruppe som til nå har hatt treff tre ganger. Har veldig lyst å utvikle bekjentskapet med en eller flere av de andre damene siden jeg har litt få venner fra før:) , men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Lurer jo litt på hva de andre tenker også, om det bare er babyene de er opptatt av, eller om de er med for å få nye bekjentskaper/veninner osv. Til dere som er med i barselgrubber; hvorfor er dere med? hvilke forventninger hadde dere når dere ble med i gruppa? hvordan kan jeg gå frem? er veldig redd for å trenge meg på liksom:S Er første barselgruppa jeg er med i:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg ble med i en barselgruppe i håp om å utvide venninnekretsen litt da jeg var nyinnflyttet. Men fikk ikke noe god kontakt med noen av jentene. Men hvem kan få nok venner da? Spør gjerne hvem som vil bli med på kino uten barn. Da finner du raskt ut hvem som vil bli med i gjengen:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg går i barselgruppe for å gjøre noe på dagtid, treffe andre med babyer og kanskje plukke opp litt tips og råd. Mest for å gjøre noe sosialt. Har mange venninner som jeg er med ellers så det er ikke derfor jeg er med i barselgruppa
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har fått flere gode venninner fra barselgruppen min. Vi treffes flere ganger i uken ennå og nå begynner "babyene" på skolen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå