PennyLane78 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Klarer ikke å finne tilbake til en link som har vært postet her tidligere av et nettsted som solgte artige strømpebukser til barn. Er det noen av dere som har linken eller vet om andre steder der de selger strømpebukser med morsomt trykk?
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 http://www.ulliver.no/storefront.php?pid=185 Disse kjøpte jeg på Obs for noen uker siden!!! De er litt tøff da! Kjøpte de i knall lilla =) Gøye, og deilig med ull!
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Der var det MYE fint!!! Takk for tips engajente!
SnekkerPelle Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Oioi!Så mye kult,enga. Har du peil på om str er "greie"?
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har kjøpt til mine gutter. Greie størrelser og gode strømpebukser. Kjempefine, synes jeg!
PennyLane78 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2010 Takk for tips. Fant de strømpebuksene der på engelske eBay til en del billigere pris;) Under 200 kroner for 4 stk inkl porto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå