Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Hogne er fint, men ikke Olve.. Hva med Heine og Hogne? Olve er tungt og dystert..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Hver sin smak, vet at ikke alle liker navnene vi har på tvillingene våre. Men så lenge vi like dem spiller det ikke noen rolle.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Tja, njei, ikke mine favoritter. men så er det ikke mine gutter heller!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Hogne var ikke pent. Men Olve var nydelig. Hva me Olai og Olve? Eller Odin og Olve?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Hogne er et helt vanlig etternavn her jeg kommer fra. Olve har jeg ikke hørt om før. Vil si det var litt merkelige navn - veldig dystre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Hehehe.... Høres ut som to figurer som hører til en mattebok i småskolen eller noe...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Hogne er nyderlig, kjenner en som heter det, og hver gang jeg sier navnet, så er det som om det klinger i ørene hehe men synes Olve blir noe neddempene/dystert, første jeg tenkte når jeg så navnet var at det var "mørkt" navn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 JA til begge!! Flotte og stødige navn som passer både til gutter og menn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Flotte navn:-) (og STORT pluss for å ikke gi tvillingene navn som begynner på samme bokstav og/eller navn som ligner på hverandre)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Jobber med to menn i pensjonsalder som heter dette. Ikke noe jeg ville brukt på mitt barn..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #14 Skrevet 4. oktober 2010 De har jo vært søte og små en gang de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå