Gå til innhold

Ikke mens på tre måneder:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde vel gjerne nevnt det hvis det var noe som ikke var som det skulle tenker jeg, så får du satse på det skjer noe før jul og håper kroppen din er på vei til å stabilisere seg. Plutselig dukker mensen opp ;) Men man blir leeei av å vente...

Ja, jeg tror aldri jeg har blitt så glad for å få mensen før i alle fall ;) Men er veldig spent på om det blir orden på sakene nå, eller om det blir ett halvt år til neste gang igjen :-s (ja, jeg er veeeldig opptimist).

Jeg har også flere venniner som ble gravid 14 dager etter de sluttet på p piller...fint for dem, men jeg merker jeg nesten blir litt misunnelig..hehe :)

Vi prøver uansett nå fremover, og har kost oss som vanlig før mensen dukket opp også.. men ingen spire enda... Har ikke tolmodighet til å vente lenger enn strengt tatt nødvendig :-p

bestillt eggløsningstester nå også, verdt ett forsøk tenker nå jeg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre at legen din ikke tok deg alvorlig Happy87:\ Jeg gikk ikke til min fastlege da han ikke hadde tid, men til en turnuslege, de kan ofte virke litt mindre kyniske:p Du kan jo prøve å bytte fastlege? Kan hende du møter litt mer forståelse hos den neste?:)

Skrevet

Da har jeg vært hos min nye fastlege. Det ble egentlig litt rart siden jeg tror jeg hadde EL for ca en uke siden (ifølge høye temperaturer i det siste). Og så tok jeg en g-test før jeg dro til legen. Den var negativ, så da var jeg ikke gravid og tror jeg har hatt EL. Var liksom ikke så mye å teste da. Men jeg dro likevel for å bli kjent med legen. Jeg byttet nettopp fastlege pga flytting. Hun var hyggelig og forståelsesfull. Sa at det er normalt at syklusen er litt rar etter p-pillebruk og SA. Jeg tok ingen tester eller undersøkelser nå, men fikk beskjed om å komme tilbake hvis jeg ikke hadde fått mensen om 1-2 mnd. Så ikke noe nytt, men gla jeg dro uansett. Likte henne mye bedre enn min forrige fastlege, som bare var sur og travel.

Skrevet

tester dere temperaturen med valig måler på morgenen? sikkert dumt spørsmål:)

Skrevet

Jeg bruker babycomp som skal regne ut alt for deg. Men det går helt fint med en vanlig temp.måler. Det viktigste er at man måler på samme måte hver dag, og så bør den vise tempen med 2 desimaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...