Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hun er 5 år! Og legger seg ikke til! Og nå de siste gangene hun stod opp ble jeg sint på henne..men likevel..lyyys våken og sutrer.. Jeg blir gal:-(
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Resepten er som følger: En Valium til mor.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Valium for fanken? Herregud for et svar da. Følg henne tilbake til sengen sin hver eneste gang hun står opp. Har slitt veldig med dette med min egen. Til slutt var jeg sikkelig lei og tok av det lille nattlyset hans på rommet og lot døra stå på gløtt. Hjalp noen ganger. Nå som det begynner å bli mørkt om kvelden (takk og pris) så legger han seg enklere og sovner fortere. Så hold ut selv om det er pyton
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Herregud, for at mor skal beholde roen og ikke klikke på ungen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, klikker ikke:-) Men det er himla fortvilende når det er sånn. Jeg har tusen ting å gjøre på kveldstid, men det er overhodet ikke lett når jeg har ei som står opp hvert 5 min. Følger henne inn igjen med hyl og skrik...sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå