Gå til innhold

zazzy,kimby og rosene


Kaimana*prøvernr2*

Anbefalte innlegg

Her jenter!

 

Jeg har bare ett spørsmål til dere,og det er om en av dere har energi og lyst til og se på meg og ett spørsmål.

 

Når blir jeg gravid,eller er jeg gravid?

 

020585

 

Tusen takk på forhånd,og dere er noen kjempe fine mennesker som tar dere tid til og svare på sånne spørsmål som dette nesten dagelig.

TUSEN TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei enten er du gravid eller så blir du det veldig raskt fikk jeg opp, i løpet av okt/nov var det som utpekte seg, tror du at du kan være det nå eller? :) Spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel bra snill zassy :)

 

Jeg vet ikke om jeg er det jeg,men håpet er jo der da,vil veldig gjerne ha en liten søster eller bror til mini her hjemme,og gjerne iløpet av sommeren da :) Men jeg er bare så himmla utålmodig,så jeg kunne vært her inne HVER uke og spurt,men prøver og holde meg.

 

IKM er nå til søndagen,så vi får se da :)

 

 

(dere andre må gjerne svare og se hva dere ser også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

 

Jeg ser at du blir gravid ja,vil tippe før 5-6 mnd...

 

viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten.

 

Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu.

 

Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktiv..vær tolmodig..Det blir snart din tur.

 

 

er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben.

 

Pass bare på at suksessen ikke går deg til hodet. God selvfølelse er sunt, arroganse er det ikke. Ikke glem at individueller prestasjoner ofte skyldes andres kjærlighet og støtte. Kortet sier også at du vil motta gode nyheter

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...