*Lissi* Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jenta mi var som nevnt tidligere uheldig å rive ned kameraet til en venninne i bursdagen sin. Stod på og ute på kanten av bordet. Er av typen olympus. Ikke sikker på hvor gammelt det er... Klarer å slå det på, men får ikke tatt bilder med det. Skal ta det med til fotobutikken her i morgen, slik at de får sett på det. Noen som har erfaring med slike reparasjoner? Tenker at det kanskje ikke vil lønne seg å reparere om det er gammelt, og reparasjonen blir veldig dyr...
~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Vi hargjort det. Mistet det i asfalten. Fikk skrudd på og tatt bilder, men alle bildene ble svarte. Var noe i lukkermekanismen som ble ødelagt. Tror vi betalte 2500 kr. Men har ikke venninnen din reiseforsikring? I såfall bør hun sjekke om den dekker det. Datteren vår reiv ned ett annet kamera da vi var på besøk hos bestemor og bestefar. Det ble dekket av reiseforsikringen vår..
*Lissi* Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 Har ikke sjekket om de har reiseforsikring... Var kameraet til moren sin. Sjekket på nette, og det har en verdi på ca. 2000. De er fra polen, men går utifra at de har kjøpt det her..
~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Og om jeg kan få si det så ynes jeg det er vel dristig å plassere et kamera på kanten av et bord i en barnebursdag (?), i bestefall burde dere dele på regningen i mine øyne. Men sjekk med henne, for har en hun er bra reiseforsikring er jeg nesten sikker på at det dekker reparasjon.
*Lissi* Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, får sjekke med henne. Og ja, synes det burde være litt skyldeling her...
*Lissi* Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2010 Har vert innom fotobutikken i dag, og de trodde reparasjonen kom til å bli dyrere enn kameraet var verdt... Skulle ringe meg opp igjen senere. De mente det absolutt burde være delt skyld. De fant blant annet endel finkornet sand på kameraet, noe som kunne tyde på at reparasjonen kunne bli ganske omfattende... Så de mente jeg burde finne ut om de hadde forsikring, og at det var den beste måten å ordne det på. De reiste til Polen i dag, så får vente til de komer hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå