Gå til innhold

Hilserpå:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp tatt positiv test og er nok ikke mer enn et par uker gravid men ville bare dele det med noen.

 

Håper dere alle har det bra og at spirene sitter slik at vi kan bli bedre kjent etter jul. Gleder meg masse til ny baby men etter å ha mistet en gang i sommer så er det med fatning at vi jubler for den positive testen.

 

Siste mens startet 9 september og jeg har en syklus på 23 dager. Når får jeg termin da? Noen som vet?¨

 

Med vennlig hilsen

 

"elleville dager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Får håpe den sitter nå! Opplevde det samme som deg i mars, og klarer ikke å glede meg like mye jeg heller, selv om man er litt ekstra glad om dagene.. :)

 

Du kan sjekke termin på babyverden.no ->terminkalkulator.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset:) Det ble 13 juni.

 

Hjelp andre trimester begynner 3 desember står det og vi som skal gifte oss på nyttårsaften hihi. Håper jeg ennå passer i kjolen:)

 

Når har du termin fiola?

 

"elleville dager"

 

PS Signerer ennå anonymt ettersom jeg ikke vil bli gjenkjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SolRikke jeg skjønner deg godt. Jeg hadde aldri opplevd å miste og ble helt satt ut men som sagt mer moderat glede fordi man rett og slett vet at ting kan gå galt.

 

Sitter og leser nå om hva jeg burde spise/ikke spise og må si jeg gleder meg masse. Når har du termin?

 

"elleville dager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellom 9-11 juni, alt ettersom hvilkem terminkalkulator jeg ser på, hehe. Jeg bruker 11.06.11, har en bedre "klang"synes jeg :)

 

Gleder meg masse jeg også!! :D Man kan prøve å tenke seg at den første runden var bare for å klargjøre til det seriøse, det liker jeg å tro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)eg har faktisk ikkje testa meg enda..hadde sist ikm 10.9.har bestemt meg for og vente til fredag med og teste.vi prøver no på 6 og siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...