Gå til innhold

sitronkuren... noen prøvd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Baaahh, dette er første dagen av 10 dgr med kun sitronkur.

(For dere som ikke vet hva det er: blanding av sitron/lønnesirup/cayennepepper) Faste mens man går på den

 

Til dere som har prøvd det?

Ble dere dårlige de første dagene? Kjenner jeg er helt uggin i kroppen :-( Please, si det blir bedre etterhvert :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det ikke er det du spør om, men hvorfor vil du deg selv så vondt? Selvfølgelig føler du deg uggen, kroppen skriker jo etter næring!

 

Hvis du vil gå ned i vekt, prøv lavkarbo. Funker som fy, og du slipper å gå sulten.

 

Lykke til!

Skrevet

Du vet da vel bedre, gjør du ikke? Du kødder jo noe så aldeles med forbrenningen din. Kroppen tror jo at det er sultkatastrofe. Går fort ned, men vanskelig å få oppigjen....

Skrevet

Magesårkuren, mener du? Lykke til! =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...