Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Baaahh, dette er første dagen av 10 dgr med kun sitronkur. (For dere som ikke vet hva det er: blanding av sitron/lønnesirup/cayennepepper) Faste mens man går på den Til dere som har prøvd det? Ble dere dårlige de første dagene? Kjenner jeg er helt uggin i kroppen :-( Please, si det blir bedre etterhvert :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Vet det ikke er det du spør om, men hvorfor vil du deg selv så vondt? Selvfølgelig føler du deg uggen, kroppen skriker jo etter næring! Hvis du vil gå ned i vekt, prøv lavkarbo. Funker som fy, og du slipper å gå sulten. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Du vet da vel bedre, gjør du ikke? Du kødder jo noe så aldeles med forbrenningen din. Kroppen tror jo at det er sultkatastrofe. Går fort ned, men vanskelig å få oppigjen....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Magesårkuren, mener du? Lykke til! =S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå