Gå til innhold

Noen som har HELT blitt kvitt hemoroider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker med alcos anal krem. Det gjør ikke noe vondt, men synes ikke selve den lille "tappen" blir noe mindre.

Noen som har klart å få den til å forsvinne helt? Tror aldri jeg kommer til å kunne ha et normalt sexliv om den ikke forsvinner. Da blir det lyset av og misjonær på meg fra nå av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er mariske du har? Det er en hudfold som er igjen etter at selve hemoroiden er borte. Google så ser du om det er det du har.

Selv skal jeg fjerne en slik mariske på sykehuset.

Skrevet

Utposning, er det det samme som mariske?

Jeg har en slik utposning som kommer ut ganske så ofte.. Den er ikke vond eller noe, bare sjenerende som HI beskriver. Men min lege sa at de ikke opererte slike bort..

Har du gått via fastlegen? Stemmer ikke det legen min sier da eller?

Skrevet

alcos analkrem bare lindrer, den behandler ikke. Du må til legen å få resept på seriproct (noe i den dur) kombinasjonskur som er både stikkpiller og salve. Så må du kanskje 2-3 kurer med 2-3 uker mellomrom. De fleste blir kvitt det helt etter dette.

Skrevet

Åfyda! Det var mange groteske bilder. Ble nesten litt dårlig... =S

Det kan godt hende det er en sånn en jeg har, men er ikke sikker. Den har i alle fall aldri vært noe større, og den har aldri gjort vondt. Det dukket bare opp en mini-hudtapp her en dag, (oppdaget det i dusjen ved vask) og da tok jeg det for gitt at det var en hemoroide, så jeg dro rett på apoteket etter alcos anal.

Man må altså få kuttet den bort på sykehuset?

Er gravid, så kanskje er dette noe jeg kan får gjort mens jeg alikevel er der for å føde. Får spørre om det er mulig.

Takk for råd og info. Aldri hørt ordet mariske før. :)

Skrevet

Spurte på apoteket og sa jeg ville ha den krympet bort og at den var bitteliten fra før, uten noen form for ubehag. Da sa de at alcos anal var tingen. Var visst det eneste gravide kunne bruke. Om det ikke skal krympe den som du sier, gidder jeg ikke bruke den mer heller. Er jo noe klisj da... :)

Skrevet

20:25 her igjen. Jeg spurte legen min om denne hudtappen da jeg var på 6 ukers kontroll. Fikk da resept på hemoriodekrem som ikke hjalp.

Jeg synes den er såpass sjenerende (og urenslig) at jeg bad om henvisning til sykehuset for fjerning der. Legen sa at det ikke var sikkert det offentlige dekket slike operasjoner, men jeg har iallefall fått det nå så skal være sjeleglad når den er borte!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...